مدیرعامل هلال احمر کرمان: درحال تقویت زیرساخت امدادی بافت هستیم

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حادثه خیز بودن بافت گفت: در حوزه امدادونجات در حوادث سیل و کوهستانی نیز در حال تقویت و بروزرسانی تجهیزات و نیروی متخصص در این شهرستان هستیم. 

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این جمعیت، رضا فلاح در نشست با نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه با ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته توسط هلال احمر در شهرستان بافت به برنامه راه اندازی و احداث ساختمان اداری، تجاری و درمانی این شهرستان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در هفت نقطه از استان کرمان مراکز درمانی و توانبخشی توسط جمعیت هلال احمر احداث شده که هشتمین مرکز درمانی و توانبخشی در شهرستان بافت راه اندازی می‌شود. 

فلاح با اشاره به راه اندازی سوله انبار امدادونجات در شهرستان رابر تصریح کرد: با کمک سازمان امدادونجات یک دستگاه خودرو نجات نیز به ارزش سه میلیارد تومان در اختیار پایگاه امدادونجات جاده ای این شهرستان قرار گرفت. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به فعالیت درمانگاه ها و مراکز جامع توانبخشی در شهرستان های کرمان، بم، ریگان، منوجان، رفسنجان، رودبارجنوب و شهربابک افزود: مراکز بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حوزه توانبخشی نیز به بیماران معلول و جانبازان خدمات درمانی ارائه می کنند. 

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه نیز با اشاره به حادثه خیزی این  شهرستان ها افزود: تقویت اقدامات و فعالیت های جمعیت هلال احمر شهرستان های مذکور در حوزه امدادونجات، درمانی، بشردوستانه و عام المنفعه ضروری است.

همچنین در این دیدار برای همکاری‌های آینده در بهبود خدمات رسانی به شهرستان‌های محروم بافت، رابر و ارزوییه تصمیم‌گیری شد.

شهرستان بافت که در ۱۶۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع است چندماه پیش درگیر سیلاب شدیدی شد که پنج کشته و خسارت‌های زیادی در بخش‌های کشاورزی،ارتباط جاده‌ای و منازل روستاییان برجا گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha