۳۸ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی تاکستان جذب شدند

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۳۸ سرمایه‌گذار در نیمه نخست سال جاری در ۲ شهرک و یک ناحیه صنعتی شهرستان تاکستان جذب شدند.

حمیدرضا خانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خرمدشت، افزود: برآورد سرمایه گذاری جذب شده در این شهرک ها ۳۴ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: بیشترین میزان جذب سرمایه گذار در بین شهرک های صنعتی این شهرستان و همچنین استان طی مدت یاد شده با ۳۲ مورد به شهرک خرمدشت اختصاص دارد.

این مسوول گفت: در شهرک صنعتی حیدریه نیز طی این مدت یک سرمایه گذار و در ناحیه صنعتی اسفرورین نیز پنج سرمایه گذار جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: ۸۲ هکتار زمین طی نیمه نخست امسال به سرمایه گذاران متقاضی در شهرک های صنعتی تاکستان (شهرک خرمدشت،حیدریه و ناحیه اسفرورین) واگذار شده است.

خانپور اظهار داشت: با راه اندازی واحدهای تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران به طور مستقیم برای ۲ هزار و ۹۶۷ نفر در شهرک های صنعتی شهرستان تاکستان اشتغالزایی می شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان تاکستان، اراضی قابل توجهی برای استقرار صنایع، آماده سازی و دارای زیرساخت شده اند، یادآور شد: خرمدشت از حیث مساحت درنظر گرفته شده برای استقرار صنایع از بزرگترین شهرک های صنعتی کشور به شمار می رود.

۵۳ درصد مساحت شهرک های صنعتی استان قزوین مربوط به این شهرستان است.

شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha