۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84497363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس، امروز دانش محور و جامعه محور است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پلیس، امروز دانش محور و جامعه محور بوده و به عنوان یک نیروی مقتدر و هوشمند، خود را وقف جامعه و مردم کرده است.

حجت الاسلام علی خاتمی، روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور استاندار، معاون سیاسی استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و شماری از دیگر مسوولان استان برگزار شد، افزود: همه جامعه نیازمند امنیت هستند و نیروی انتظامی بطور شبانه روز در راستای تامین امنیت، آسایش و آرامش خاطر مردم، تلاش وافر می کند که این قابل تقدیر و تحسین است.

وی، امنیت را مقوله ای بسیار مهم خواند و با بیان اینکه شما به عنوان نیروی انتظامی، بازوان توانمند و چشمان بیدار نظم و انتظام جامعه هستید، اظهار داشت: امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توام با اخلاق، عدالت، مروت و ترحم برخوردار است.

حجت الاسلام خاتمی، افزود: اگر قاطعیت و اقتدار به شکل خشن باشد در این صورت همانند پلیس آمریکا که زانو را بر حلقوم یک انسان گذاشته و همانند یک گرگ درنده جانش را گرفت با گرفتن جان انسان ها احساس پیروزی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انسانهای سالم با مشاهده نیروی انتظامی، احساس آرامش و امنیت کرده و مجرمین و خطاکاران نیز اضطراب شده و ترس جانشان را می گیرد.    

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه استقرار امنیت، ماموریت نیروی انتظامی است، افزود: اعتماد عمومی و رویکرد جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که امروز آن را در جامعه مشاهده می کنیم.

وی در بخشی از سخنان خود به خروج فلاکت بار آمریکا از افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکای جهانخوار و سلطه طلب، ۲۰ سال قبل به منظور مبارزه با تروریسم و طالبان، پای در این کشور گذاشت و هزاران انسان بی گناه را کشت و زیرساخت‌های آن را خراب کرد و با آن همه جنایت و ویرانی به بار آورده، این کشور را تحویل طالبان داد. 

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه خروج توام با شرمندگی و فلاکت بار ارتش غاصب و جهنمی آمریکا از افغانستان، برای این کشور سلطه جو پایان خوشی نخواهد داشت، افزود: امید است جهان با افول آمریکا از دست این غاصبان، نجات یابد.  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: هر جا ناامنی، شرارت و جنایت در گوشه و کنار جهان می بینیم دست آمریکای جهانخوار به طور مستقیم یا غیرمستقیم در آن دیده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha