۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84495173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضویت در کانون پرورش فکری گیلان به مدت ٢ روز رایگان شد

رشت _ ایرنا _ سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: عضویت کودکان در مراکز کانون پرورش فکری گیلان به مدت ٢ روز رایگان شد.

سید جلیل میرعظیمی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عضویت رایگان کودکان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش گیلان شانزدهم و هفدهم ماه جاری به مناسبت هفته کودک انجام می شود. 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت هفته کودک در گیلان اظهار داشت: برگزاری کارگاه آموزشی بازی با محوریت بازی‌های محلی و فکری کانون، انتشار فراخوان ساخت کلیپ من و حال‌خوش زندگی ، ساخت و پرواز بادبادک‌ها در سواحل بندرهای آستارا و انزلی، برگزاری جشن تکلیف و  بازدید از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، از جمله این برنامه ها است.

وی ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان عضو کانون ، برگزاری ویژه‌ برنامه با بچه‌های روستا و اهدای کتاب، عیادت از کودکان بستری در مراکز درمانی، برگزاری کارگاه‌ های آموزش کار دستی ‌های خلاق، برپایی ایستگاه سفالگری ، افتتاح نمایشگاه عروسک‌های دست‌ساز را از جمله دیگر برنامه های کانون پرورش فکری گیلان به مناسبت هفته کودک عنوان کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان بیان داشت: تجلیل از فرزندان شهدای سلامت و مدافع حرم، بازدید کودکان از موزه‌ها، راه‌اندازی کاروان شادی با اعزام کتاب‌ خانه‌های سیار شهری و روستایی و دیدار کودکان و نوجوانان با مسئولان استانی از دیگر برنامه ها است که به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری گیلان عضو هستند.

۱۶ تا ٢٢ مهرماه هفته کودک نام گرفته است،

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha