اسامی فهرست نهایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اعلام شد

گرگان - ایرنا - سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان فهرست نهایی بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی تیم را برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور اعلام کرد.

مصطفی نودهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سکان اصلی هدایت این تیم امسال برعهده "مهران حاتمی" است و "صالح مخدومی" به عنوان مربی به همراه "هادی دهقان" و "حمیدرضا شمس" به عنوان کمک مربیان اول و دوم در کنار وی بر روی نیکمت تیم گرگان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین "سعید کمالی" به عنوان مربی بدنساز، "مهدی لطفی" به عنوان فیزیوتراپ، "سیدزمان حسینی" در سِمَت امارگیر، "عماد مهقانی" به عنوان تدارکات و "معین مطلق" به عنوان عکاس و فیلمبردار در کنار این تیم حضور دارند.

وی یادآور شد: "حمیدرضا کلاسنگیانی" و "حسن طیبی" به ترتیب به عنوان مدیرفنی و مشاور مدیرفنی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تیم شهرداری گرگان را همراهی خواهندکرد.

مصطفی نودهی در خصوص آخرین فهرست بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: محمد جمشیدی، امیر صدیقی، میثم میرزایی، رسول مظفری، علیار نجفی، کیوان ریاعی، سجاد پذیرفته، احمد بوستانیان، سامان طاهرپور، محمدحسین ذاکری و امیرحسین عشقی در این تیم حضور دارند.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه کرد: یاسین کلاسنگیانی، مبین شیخی، اشکان جعفری، پدرام فخوری نیز از دیگر بازیکنان این تیم در لیگ پیش رو هستند.

وی اضافه کرد: "پری پتی" به همراه "کریس اوانز" ۲ بازیکن آمریکایی هستند که به عنوان بازیکن خارجی، نظر سرمربی تیم و کادر فنی را جلب کرده که در فهرست نهایی قرار داده شدند.

وی ادامه داد: پتی اکنون در تمرینات حضور دارد و اوانز طی روزهای آتی به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: این تیم اکنون در اردوی آماده سازی تهران حضور دارد و قرار است امشب در سومین بازی تدارکاتی در این اردو به مصاف تیم آویژه صنعت پارسا مشهد برود.

نودهی تصریح کرد: تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پیروزی در اولین مسابقه تدارکاتی خود در این اردو که روز شنبه گذشته در برابر اکسون تهران برگزار کرد، شامگاه دوشنبه در مقابل تیم مهرام تهران با نتیجه ۸۵ بر ۷۷ بازی را واگذار کرد.

قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه انجام شد و ۱۶ تیم حاضر در ۲ گروه هشت تیمی قرار گرفتند.

تیم شهرداری گرگان در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم آوران نوین سیرجان هم گروه است.

همچنین تیم‌های مهرام تهران، شیمیدر قم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، اکسون تهران، صنعت مس رفسنجان، رعد پدافند تهران، صنایع هرمزگان و آویژه صنعت پارسای مشهد در گروه ب قرار دارند.

این فصل از رقابت‌ها به میزبانی تهران در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد که تیم شهرداری گرگان در دیدار افتتاحیه شنبه ۲۴ مهرماه راس ساعت ۱۵ به مصاف نظم آوران نوین سیرجان می‌رود.

شهرداری گرگان در دومین دیدارش یکشنبه ۲۵ مهرماه راس ساعت ۱۵ به مصاف نیروی زمینی تهران خواهد رفت و دیدارهای سوم و چهارم این تیم روزهای ۴ و ۵ آبان ماه به ترتیب مقابل ذوب آهن اصفهان و صنعت مس کرمان برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل ۱۴۰۰ -   ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با هدایت "مهران شاهین‌طبع" سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایران به مقام قهرمانی دست یافت و در فصل قبل آن (۱۳۹۹ - ۱۳۹۸) با هدایت شاهین‌طبع که به علت شیوع شدید ویروس کروتا از سوی فدراسیون رقابت‌های آن نصف، تعطیل و دیگر ادامه پیدا نکرد، صدرنشین دور مقدماتی جدول ۱۲ تیمی معرفی شد.

این تیم همچنین در فصل (۱۳۹۸ - ۱۳۹۷) با هدایت "حمیدرضا کلاسنگیانی" به عنوان مربی بومی و بازیکن‌ سالیان تیم گرگان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

بسکتبال گرگان قدمت بیش از ۶۰ ساله در تاریخ بسکتبال ایران دارد که از چهره‌های مطرح این رشته در بخش مردان می‌توان به شعبان قاری، حسن طیبی، اسدالله کبیر، مهدی قاسم‌پور، محمدمهدی ایزدپناه، حمیدرضا کلاسنگیانی به عنوان بازیکن، فرهاد زحمتکش، اکبر مومنی و محمد رجبی به عنوات داور و نیز در بخش زنان به اسامی همچون نیکا بیک‌لیک‌لی و زهرا رحیم‌نژاد و ۱۰‌ها چهره و نام دیگر در بخش مردان و زنان اشاره کرد.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان دیگر نماینده بسکتبال این شهر در بخش لیگ برتر زنان باشگاه‌های کشور حضور دارد که در ۲ بازی نخست خود در فصل جدید لیگ برتر زنان‌ به ۲ پیروزی دست یافته است‌.

این تیم در فصل ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود و در فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تنها در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha