مراسم عزاداری ۲۸ صفر در منطقه یکم امامت نداجا  برگزار شد

بندرعباس- ایرنا- مراسم عزاداری ۲۸ صفر در آستانه رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) روز دوشنبه در مسجد الغدیر منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

این مراسم با حضور امیر دریادار دوم رضا قربانی فرمانده منطقه یکم امامت و جمعی از فرماندهان و مسوولان منطقه یکم امامت نداجا مستقر در بندرعباس، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد. 
 معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در هرمزگان و مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت حضرت محمد(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، به بیان ابعاد شخصیت حضرت رسول اکرم(ص) پرداخت. 
حجت الاسلام حمید بهارلو با اشاره به آیه ۲۱ سوره احزاب که خداوند در خصوص سیره و روش پیامبر اکرم (ص) که سرمشقی برای جوامع بشری است، فرمود: «همانا برای شما در سیره‌ی رسول خدا، الگو و سرمشق نیکوست، البتّه برای کسانی که به خدا و روز قیامت امید دارند و خدا را بسیار یاد می‌کنند.».
وی بیان داشت: الگو بودن پیامبر، اختصاص به مورد جنگ ندارد و پیامبر در همه‏ زمینه ‏ها، بهترین سیره و سرمشق نیکو برای مومنان و والاترین الگو برای پیشرفت جوامع بشری است. 
این مراسم همراه با مراسم سخنرانی مذهبی، مداحی و سوگواری و عزاداری همراه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha