۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 84493182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 سیستم تصفیه آب آشامیدنی روستای فجر خاش به بهره‌برداری رسید

 زاهدان- ایرنا- سیستم تصفیه آب آشامیدنی روستای فجر شهرستان خاش با سامانه کاملا بهداشتی،۲ مخزن پنج هزار لیتری و اعتبار یک میلیارد  و ۲۰۰ میلیون تومان با حضور مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری از سیستم تصفیه آب روستای فجر شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲ ماه گذشته در موضوع پیک کرونا اقدامات ویژه‌ای در سیستان و بلوچستان انجام داد و در این راستا چند بیمارستان در این استان تاسیس شد.

سرهنگ خلبان ولی‌رحمانی با بیان اینکه از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران موضوع آبرسانی به روستاهای مختلف سیستان و بلوچستان در حال انجام است افزود: در راستای این طرح آبرسانی به ویژه در بخش هیرمند و حوزه زابل تقریبا ۹۰ کیلومتر لوله‌کشی آب آشامیدنی در حال انجام است. 

وی با اشاره به اینکه از فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درخواستی کردند مبنی بر حل موضوع تعدادی از روستاهایی که مشکل آب آشامیدنی داشتند خاطرنشان کرد: در این راستا آنچه که ارتش جمهوری اسلامی ایران قول داده بود اجرایی شد.

مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش اظهارداشت: همچنین با اتمام عملیات توسعه سامانه کابل برق روستای فجر شهرستان خاش و نصب ترانس برق و تابلوهای برق، مشکل برق روستا حل شد و مردم این روستا از خدمات پایدار شبکه برق برخوردار خواهند بود.

به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha