دادستان: علت مرگ دختر ۲۲ ساله سنندجی در دست بررسی است

سنندج‌ - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب سنندج گفت: شایعاتی در مورد خودسوزی یا سوزاندن یک دختر ۲۲ ساله اهل این شهرستان در حال بررسی است.

محمد جباری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رابطه دستور لازم به پلیس برای انجام تحقیقات جنایی و به پزشکی قانونی برای کالبدشکافی و مشخص شدن علت دقیق فوت داده شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع به عنوان یک حادثه سوختگی بوده و بر همین اساس این فرد در بیمارستان پذیرش شده است اضافه کرد: این حادثه تاکنون شاکی خصوصی نداشته است اما دستگاه قضایی در حال بررسی فوری آن است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان یادآور شد: انتشار شایعاتی در این خصوص در فضای مجازی از سوی یک پزشک نوعی تخلف است و این فرد نباید زمانی که هنوز علت مشخص نشده آن را در فضای مجازی قرار می‌داد.

وی تاکید کرد: این موضوع را به مسوولان نظام پزشکی ابلاغ کردیم تا آن را در دستور کار کمیته انضباطی قرار دهند و برخوردهای لازم صورت گیرد.

شب گذشته شایعاتی ابتدا از سوی برخی از رسانه‌های مجازی داخل و خارج از کشور در مورد سوزاندن یک دختر توسط پدرش مطرح شد که این شایعه بعدا گسترش پیدا کرد.

سنندج با بیش از 500 هزار نفر مرکز استان کردستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha