۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84491256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در دیلم کشف شد

۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۵
کد خبر: 84491256
۱۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در دیلم کشف شد

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: با توقیف ۲ دستگاه خودرو ۱۳۹ کیلوگرم مواد مخدر حشیش و تریاک در شهرستان دیلم کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: روز گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان دیلم  طی ۲ عملیات هماهنگ با اقدام‌های اطلاعاتی، عملیاتی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی و فرعی منتهی به استان خوزستان ۲ دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر را توقیف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودروها  ۹۹ کیلوگرم حشیش و ۴۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سوسنی ادامه داد: در این رابطه ۲ دستگاه خودروی سواری توقیف و  پنج نفر سوداگر مرگ دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف زمین خواری ۱۵۰ میلیاردی در شهرستان دشتی 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ۲۱۵ هزارمترمربع اراضی ملی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دشتی از دست یک نفر زمین خوار بازپس گرفته شد.

سوسنی اظهارداشت: به دنبال شکایت اداره راه و مسکن شهرسازی شهرستان دشتی، مبنی بر اینکه فردی اقدام به زمین خواری  و تصرف اراضی ملی و ساخت ساز ۲ واحد مسکونی و تصرف زمینی به مساحت ۲۱۵ هزار متر مربع به صورت غیرمجاز در سطح بخش کاکی کرده، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای دستور مقام قضائی به منظور صیانت از اراضی ملی و کشاورزی و برخورد قانونی با فرد سودجو و زمین خوار که بدون مجوزهای قانونی اقدام به قطعه بندی تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده بود، با حضور ماموران انتظامی بخش کاکی و سایر دستگاه‌های ذیربط نسبت به تخریب آن اقدام شد.

سوسنی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه گفت: طبق نظریه کارشناسان مربوطه  ارزش مالی  زمین های آزاد شده ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha