رزمایش فاتحان خیبر، نسخه صهیونیسم را در منطقه پیچید

ارومیه- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت رزمایش فاتحان خیبر در منطقه شمال غرب کشور، گفت: دشمن صهیونیستی بداند که سناریوی اختلاف افکنی آنان در منطقه و بین مسلمانان و آذری ها  محکوم به شکست است.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقتدار نیروهای مسلح کشورمان شامل ارتش، سپاه و نیروهای دیگر مدافع کشور همواره در منطقه مشاهده شده است که در این رزمایش نیز به خوبی به نمایش گذاشته شد.

وی اضافه کرد: امروز به صورت منسجم نیاز بود تا اقتدار ایران اسلامی در منطقه به دشمنان اسلام و همه آنانی که به منطقه چشم طمع دارند، نشان داده شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این رزمایش، در مقابله با رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و عوامل مزدور آنها بود که با موفقیت به انجام رسید.

حجت الاسلام ذاکر بیان کرد: رژیم صهیونیستی همواره سعی دارد که بین کشورهای همسایه و برادر، زمینه اختلاف را فراهم کند که این توطئه آنان این بار نیز بین مسلمانان و آذری ها به شکست می انجامد.

وی تاکید کرد: وجود جمهوری اسلامی مقتدر و منسجم، بیش از همه به نفع کشورهای منطقه است و کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان باید قدر ایران اسلامی را بدانند.

وی گفت: ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان و کشورهای منطقه باید در مقابل دشمن مشترک یکپارچه و متحد باشند.

به گزارش ایرنا، رزمایش فاتحان خیبر روز گذشته در شمال غرب کشور برگزار شد و یگان های مختلف ارتش، اقتدار خود را نشان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha