جوانان قیام عاشورا را با منطق قوی در فضای مجازی تبیین کنند

کرمانشاه- ایرنا- امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره تبیین قیام اباعبدالله(ع) در فضای مجازی گفت: لازم است که جوانان با اقدام جهادی چیستی، چرایی و چگونگی وقایع عاشورا تا اربعین حسینی را در فضای مجازی تبیین و با منطق قوی اطلاع‌رسانی کنند.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه نهم مهرماه شهر کرمانشاه اظهار داشت: فضای مجازی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هم ابعاد مثبت دارد و هم ابعاد منفی که لازم است ما با استفاده از بخش مثبت آن و در راستای آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها اقدام به تبیین قیام عاشورا در این فضا بکنیم. 

او افزود: به تعبیر رهبر انقلاب، بایستی حقایق را با منطق قوی، سخن متین و عقلانیّت کامل، همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی و به‌کارگیری اخلاق منتشر کرد.

آیت الله علما با اشاره به ۱۲ مهر به‌عنوان روز وقف گفت: چهار دانگ از شش‌دانگ شهر کرمانشاه وقف است که این‌موضوع نشان‌دهنده اهمیت و ماندگاری این اقدام خیرخواهانه و الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در پایان با گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله حسن‌زاده آملی، او را یک «عالم ربانی» و «سالک توحیدی» توصیف و عنوان کرد: این عالم یک «چهره نادر» بود که برای ظهور مجدد امثال ایشان گاه باید یک قرن منتظر ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha