اتوبوس سیار واکسیناسیون کرونا برای شاغلان صنایع همدان راه اندازی شد

همدان- ایرنا- رییس شبکه بهداشت شهرستان همدان گفت: اتوبوس سیار برای واکسیناسیون شاغلان صنایع در این شهرستان راه اندازی شده و هم اینک در شهرک صنعتی بوعلی مستقر است.

محمد خیراندیش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور تسهیل دسترسی شاغلان در صنایع به واکسیناسیون، اتوبوس سیار راه اندازی شد که که در آن تیمی از مرکز بهداشت شهرستان مستقر هستند.

وی اضافه کرد: پس از ثبت اطلاعات هویتی افراد واجد شرایط در سامانه نسبت به واکسینه کردن آنها در این اتوبوس ها اقدام لازم صورت گرفت که ۱۴۳ نفر از شاغلان در شهرک صنعتی بوعلی و کارکنان شرکت پتروشیمی در داخل این اتوبوس نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کردند.

رییس شبکه بهداشت شهرستان همدان افزود: همچنین تیمی از مرکز بهداشت به صورت سیار در شرکت ها و واحدهای تولیدی حضور می یابد که در گام نخست با حضور در شرکت شیشه ۱۶۰ نفر و کنترل گاز اکباتان بیش از ۱۱۰ نفر را واکسینه کردند.

اتوبوس سیار واکسیناسیون کرونا برای شاغلان صنایع همدان راه اندازی شد

خیراندیش خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نفر معادل ۶۰ درصد از افراد واجد شرایط این شهرستان نوبت اول و ۱۳۵ هزار نفر معادل ۲۹ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۳ هزار دُز واکسن در شهرستان همدان تزریق می شود گفت: واکسیناسیون  دانش آموزان متولد سال ۸۵ به قبل در حال انجام است و با توجه به تزریق واکسن کُزاز و دیفتری برای متولدین این سالها، باید پس از گذشت ۲ هفته از تزریق این واکسن نسبت به واکسینه کردن خود علیه کرونا اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان  استان همدان فامنین در وضعیت زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha