بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در حالی از فردا (سه شنبه - ۶ مهر) به میزبانی قطر آغاز می‌شود که بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی نیز به این رقابت ها اعزام شده است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، «ندا شهسواری» ورزشکار کرمانشاهی است که به عنوان یکی از ملی پوشان ایران به بیست و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که در سه بخش تیمی، دوبل و انفرادی برگزار می شود، شرکت می کند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و محمدعلی روئین تن در بخش مردان و ندا شهسواری، مهشید اشتری، مریم فرعی، شیما صفایی و ملیکا کرمی در بخش زنان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده است.

در بخش بانوان تیم ملی ایران که در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا صاحب جایگاه یازدهم شده بود در این دوره با توجه به غیبت چین و البته کناره گیری کره شمالی و مالزی سید هشتم مسابقات را به خود اختصاص داده است و بدین ترتیب برای صعود به جمع هشت تیم برتر ملزم به انجام دیدارهای مقدماتی هستند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش تیمی بانوان با حضور ۱۸ تیم برگزار می شود که در نهایت ۸ تیم به مرحله بعدی برای کسب مدال راه خواهند یافت.

پس از اتمام دیدارهای تیمی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا، این رقابت ها با برگزاری دیدارهای انفرادی و دوبل پیگیری می شود، رقابت های انفرادی در بخش مردان با حضور ۱۹۰ بازیکن برگزار می شود و در بخش بانوان هم ۷۵ بازیکن حضور خود را نهایی کرده اند.

در بخش انفرادی هر ۱۰ بازیکن ایران باید از انجام دیدارهای مقدماتی مجوز حضور در جدول اصلی را پیدا کنند.

طبق سید بندی انجام شده برای مسابقات در بخش بانوان ندا شهسواری صاحب سید ۲۹ است، مهشید اشتری با سید ۳۳ در مسابقات شرکت می کند و شیما صفایی، مریم فرعی و ملیکا کرمی هم به ترتیب صاحب سید ۴۹، ۶۴ و ۶۵ هستند.

در بخش دوبل زنان شهسواری و اشتری با سید ۱۷ و صفایی و فرعی با سید ۲۲ در مسابقات شرکت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha