۳ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84483946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقف هم مانع صدرنشینی لیورپول نشد؛ قدوس همچنان در انتظار

تهران- ایرنا- تیم فوتبال لیورپول در حالی صدرنشین لیگ برتر انگلیس ماند که تیم سرسخت برنتفورد به آن‌ها اجازه پیروزی نداد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال لیورپول امشب (شنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کامیونیتی برنتفورد میهمان بود و در نهایت نتوانست از این تیم سه امتیاز را کسب کند. این بازی بسیار جذاب در پایان با نتیجه سه بر سه به تساوی رسید. 

زنبورها در دقیقه ۲۷ بازی توسط پینوک به گل رسیدند اما شاگردان «یورگن کلوپ» موفق شدند توسط «دیگو جوتا» در دقیقه ۳۱ به گل تساوی برسند. نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ادامه و در نیمه دوم لیورپول آهنگ تهاجمی بهتری داشت و توانست توسط محمد صلاح در دقیقه ۵۵ به گل برتری برسد. جانلت در دقیقه ۶۳ بازی را به تساوی کشاند تا زنبورها نشان دهند که قصد عقب نشینی ندارند. 

توقف هم مانع صدرنشینی لیورپول نشد؛ قدوس همچنان در انتظار

شاگردان کلوپ نیز پا پس نکشیدند و در دقیقه ۶۷ توسط کورتیس جونز به گل سوم رسیدند اما این پایان کار نبود چرا که ویسا تعویض طلایی توماس فرانک موفق شد با یک ضربه چیپ زیبا دوباره بازی را مساوی کند. 

در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما در نهایت این تیم ها به تساوی رضایت دادند. 

لیورپول با این مساوی ۱۴ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول ایستاد. برنتفورد نیز با این تساوی ۹ امتیازی و در رده نهم باقی ماند.     

سامان قدوس که در نیمکت تیم برنتفورد حضور داشت، نتوانست در این دیدار به میدان رود تا همچنان در انتظار فرصتی برای اثبات توان خود باشد.

نتایج دیگر دیدارهای امروز لیگ انگلیس به شرح زیر است: 

چلسی ۰ - ۱ منچسترسیتی

منچستریونایتد ۰ - ۱ استون ویلا

واتفورد ۱ - ۱ نیوکسل

اورتون ۲ - ۰ نوریچ

لیدز ۱ - ۲ وستهام

لسترسیتی ۲ - ۲ برنلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha