۴ مهر ۱۴۰۰، ۷:۴۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84483470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان در هفته‌ای که گذشت

۴ مهر ۱۴۰۰، ۷:۴۳
کد خبر: 84483470
زنجان در هفته‌ای که گذشت
زنجان در هفته‌ای که گذشت

زنجان - ایرنا - آغاز تحصیل بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز با شروع مهرماه و آغاز واکسیناسیون دانش آموزان ۱۸ ساله از جمله مهمترین عناوین خبری استان در هفته گذشته بود.

** استاندار زنجان با تاکید بر لزوم ورود سریع به مراحل اجرایی منطقه ویژه اقتصادی زنجان، گفت: تاخیر در عملیات اجرایی و معطل کردن منطقه ویژه اقتصادی زنجان بیش از این جایز نیست.

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای موفقیت بزرگی برای ایران است که موجب شد قدرت قوی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا شکل بگیرد.

** مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۲۰۰ هزار نفر دانش آموز سال تحصیلی جدید را در استان زنجان آغاز کردند که از این تعداد ۱۱۱ هزار نفر دانش آموزان مقطع ابتدایی هستند. تعداد ۲۰ هزارو ۵۰۰ نفر نیز در پایه اول ابتدایی ثبت نام شده اند که ۱۰۰ درصد پیش بینی‌ها در این زمینه محقق شده است.

مظفری گفت: سلامت دانش آموزان برای ما اصل اساسی است و اولیا و خانواده ها اطمینان داشته باشند که پروتکل های بهداشتی در آموزش حضوری به نحو دقیق اجرا می‌شود.

** رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: دانش‌آموزان متولد اول مهر سال ۸۲تا اول مهر ۸۳ در این استان می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت نسبت به ثبت‌نام و دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

** مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: امسال ‭‭‭‭‭‭۳۳۰‬‬‬‬‬‬ میلیارد تومان قرارداد جاری با پیمانکاران مختلف در حوزه راه این استان منعقد شده است.

**رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" به رقم ۱۲۹ هزارو ۸۸۰ نفر رسیده است.

** با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر زنجان یک میلیارد تومان از اعتبارات امسال شهرداری برای اجرای برنامه های اربعین اختصاص یافت.

 ** مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۲۰ کتابخانه مشارکتی در سطح این استان فعال است و تلاش ها برای افزایش این نوع کتابخانه ها در دستور کار قرار دارد.

** رییس اداره بهزیستی شهرستان خرمدره گفت: یکی از بیماری‌هایی که اغلب افراد به خصوص کودکان را درگیر خود می کند، تنبلی چشم است که باید در همان دوران اولیه جدی گرفته شود چرا که ممکن است در ادامه به یک بیماری دائمی در افراد و حتی کودکان تبدیل شود.

** سرپرست اداره کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون با بازگشت ۲۲ رام قطار مسافربری به خطوط ریلی، جابجایی مسافران ‭‭۱۲۳‬‬ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد یافت.

** معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: گزارش نهایی گمانه‌زنی در تپه‌ کوزه‌چی از کشف کوره‌های فلزکاری دوره باستان در این استان حکایت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha