شهردار:‌ حرم مطهر شاهچراغ(ع) محور مدیریت شهری شیراز خواهد بود
گنبد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)

شیراز-ایرنا-شهردار شیراز گفت: حرم مطهر شاهچراغ(ع) محور مدیریت شهری شیراز خواهد بود و امیدوارم بتوانم با این رویکرد این کلانشهر را مدیریت کنم.

سید احسان اصنافی که ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ حکم شهردار شدنش از سوی وزیر کشور صادر شد، شنبه در حاشیه مراسم گلباران مزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهیدان در هفته دفاع مقدس افزود: امروز باید با بهره‌مندی از عنایت حضرت شاهچراغ (ع) شهری در تراز شأنیت سومین حرم اهل بیت بسازیم و نیت کردیم که خدمتگزار مردم باشیم.

وی اظهار داشت: شاهچراغ (ع) ولی نعمت ما است و امیدواریم شرمنده لطف و احسان ایشان نباشیم و امیدوارم که بتوانیم با محوریت شاهچراغ(ع) شهر شیراز را مدیریت کنیم.

شیراز باید در عمل شهر سومین حرم اهل بیت باشد

رئیس شورای شهر شیراز نیز در این آیین با اشاره به اینکه ما شیرازی‌ها هرچه داریم از برکت وجود احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) است افزود: ما در زیر سایه او نفس می‌کشیم، به عزت می‌رسیم و در ظل برکات او و همه امامزادگان جلیل القدر هستیم.

مهدی طاهری افزود: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۷ و طی سفر به شیراز عنوان سومین حرم اهل بیت را به این شهر هدیه دادند و شیراز باید در عمل سومین حرم اهل بیت شود.

وی افزود: امروز اولین روز کاری شهردار جدید شیراز است و ما  با هرچه در اختیار داریم برای کمک به شهرداری آماده هستیم و در این مسیر از فکر، قدم و قلم خود برای موفقیت شهردار جدید در خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.

طاهری خطاب به شهردار شیراز گفت: ما به نمایندگی از مردم شیراز کلید این شهر را به دست شهردار جدید سپردیم و از شما می‌خواهیم هرکاری که می‌خواهید انجام بدهید ابتدا به این نور و پرتو یعنی شاهچراغ نگاه کنید و بدانید که اعضای شورای شهر نیز برای خدمتگزاری آماده اند و امیدواریم خدا اسباب خدمت در این مسیر را در اختیار همه ما قرار دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha