۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1828
کد خبر: 84479020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ درصد بالای ۱۸ سالگان جنوب کرمان علیه کرونا واکسینه شدند

جیرفت - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از انجام واکسیناسیون ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال منطقه جنوب کرمان تاکنون خبر داد و گفت: این تعداد در دُز نخست علیه کرونا واکسینه شدند.

به گزارش ایرنا، دکتر اصغر مکارم روز سه شنبه  در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی شهرستان عنبرآباد اظهارداشت: در دز دوم نیز نیمی از این جمعیت واکسینه شده اند.

وی به آخرین وضعیت آمار واکسیناسیون شهرستان عنبرآباد اشاره کرد و از واکسیناسیون ۵۰ درصدی جمعیت عنبرآباد علیه کرونا خبرداد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهارداشت: روزانه امکان تزریق ۲۰ هزار دز واکسن وجود دارد که با توجه به شرایط ارسال واکسن این ظرفیت قابل افزایش است.

وی همچنین به افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی عنبرآباد اشاره کرد و گفت: این مرکز در حسینیه شهرک امام خمینی (ره) عنبرآباد به بهره برداری رسید و مراکز واکسیناسیون با همکاری بسیج در منطقه جنوب کرمان فعال هستند.

مکارم ادامه داد: طرح شهید سلیمانی دستاوردهای خوبی داشته است.

افتتاح ۲ مرکز جامع خدمات سلامت شهری در عنبرآباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنین از بهره برداری ۲ مرکز جامع خدمات سلامت شهری در عنبرآباد خبر داد و گفت: این مراکز جامع خدمات سلامت شهری با اعتبار ۲۰میلیارد ریال افتتاح شد.

وی مراکز افتتاح شده را شامل پایگاه بهداشتی شهرک خداآفرین و پایگاه شهری شماره یک عنبرآباد برشمرد و زیربنای پایگاه شهرک خداآفرین را ۲۲۰ متر اعلام کرد.

مکارم افزود: این پایگاه جمعیت شش هزار نفری را زیرپوشش قرار می دهد.

وی افزود: پایگاه شهری شماره یک عنبرآباد نیز در زمینی با زیربنای ۲۲۰ مترمربع احداث شده است و جمعیت ۱۲ هزار ۵۰۰ نفری را پوشش می دهد.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مسئولیت خدمات رسانی حوزه بهداشت و درمان هفت شهرستان جنوب استان کرمان را برعهده دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha