دولتمردان با الهام از فرهنگ دفاع مقدس برای حل مشکلات اقدام کنند

یزد-ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: دولتمردان با الهام از فرهنگ والای دفاع مقدس برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز سه‌شنبه در آستانه هفته دفاع مقدس ( ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه ) در نشست با خبرنگاران شهرستان افزود: راه برون‌رفت از مشکلات در ابعاد مختلف حرکت در مسیر ارزش‌های انقلابی و روحیه جهادی با الگوگیری از دفاع مقدس است .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: رزمندگان سپاه اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با اخلاص، ایمان و جانفشانی بر تمامی دشمنان پیروز شدند و هم‌اکنون به همان رویه و تلاش برای غلبه بر مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور نیاز است .

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز در ادامه با اشاره به اینکه روند ساخت و ساز مسجد جامع ولی‌عصر (عج) این شهر به کندی پیش می‌رود گفت: عملیات ساخت فاز اول آن مدتی است آغاز شده و تاکنون پیشرفت بسیار کم و حدود ۱۰ درصد می‌باشد .

محی‌الدینی با بیان اینکه برای ساخت این مکان که محل برگزار نمازجمعه شهرستان است هیچ بودجه دولتی وجود ندارد اظهار کرد: خیران نسبت به ساخت و ساز مسجد جامع این شهر اهتمام بیشتری داشته باشندکه همکاری و همراهی آنها در ساخت این محل  نیاز مبرم است.

وی گفت: این طرح شامل فضای فرهنگی، مذهبی، ورزشی، رفاهی و خدماتی است که در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در ۲ طبقه ساخته می‌شود و برای سرعت بخشیدن به آن به همکاری مسئولان و همراهی مردم و خیران نیاز است .

امام‌جمعه مهریز به اهمیت و نقش خبرنگاران در توسعه فراگیر و همه جانبه شهرستان بر اساس مصالح عمومی اشاره کرد و یادآور شد: فعالان خبر و گزارش با صداقت و بدون بزرگ‌نمایی، واقعیت‌ها را منعکس کنند که موجب اعتمادآفرینی شهروندان است.

محی‌الدینی بیان کرد: جلب اعتماد مردم توسط مسئولان در گرو خدمت صادقانه و شفاف و حرکت در مسیر دین و نظام و انقلاب اسلامی است و همه باید به وظایف خود در شهرستان عمل کنند که با همدلی شاهد توسعه منطقه خواهیم بود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار  نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha