اختصاص تلفن ویژه برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت اربعین

تهران- ایرنا- در پی افزایش تخلفات شرکت‌های هواپیمایی و خودداری از فروش بلیت‌های اربعین با نرخ مصوب، سازمان هواپیمایی شماره تلفن ویژه‌ای را برای گزارش‌های مردمی پروازهای اربعین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا در پی افرایش تخلف شرکت‌های هواپیمایی در خودداری از فروش بلیت اربعین با نرخ‌ مصوب، سازمان هواپیمایی کشوری امروز (دوشنبه) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در صورتی که مسافرین در زمینه فروش بلیت پروازهای اربعین شکایاتی داشته باشند، می‌توانند همه روزه، با شماره  تلفن‌های ۴۴۶۶۱۷۹۹، ۴۴۶۶۱۸۶۶ و  ۴۴۶۶۵۵۶۸ دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی، به طور ۲۴ ساعته تماس بگیرند.

در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری آمده است: کارشناسان این دفتر ضمن پیگیری موضوعات نسبت به اعلام نتیجه به شهروندان اقدام لازم را انجام خواهند داد.

به گزارش ایرنا، با گذشت چند روز از تاریخ اعلام فروش بلیت های اربعین با نرخ مصوب، عرضه بلیت به نرخ مصوب توسط ایرلاین ها انجام نمی شود و زائران سرگردان میان آژانس‌های مسافری به دنبال خرید بلیت هستند.

 بر اساس اعلام سازمان‌های هواپیمایی کشوری و سازمان حج و زیارت که ۱۰ روز پیش با توافق با شرکت‌های هواپیمایی انجام شد؛ قرار بود بازه زمانی پروازهای اربعین از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ماه و زمان فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۶ شهریور ماه باشد.

نرخ فروش نیز برای پروازهای رفت و برگشت از تهران به نجف ۵ و در مسیر یک طرفه ۳.۲ میلیون تومان تعیین شده است. با این حال دو روز از آغاز این بازه زمانی گذشته و خبری از فروش بلیت پروازهای اربعین نه در آژانس‌های هواپیمایی، نه در وبسایت های رسمی ایرلاین‌ها و نه در وبسایت های فروش بلیت نیست. امروز مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر اعلام کرد که با هدف جبران عدم همکاری سایر ایرلاین‌ها نسبت به فروش بلیت با نرخ مصوب، روزانه هشت پرواز فوق العاده از تهران و مشهد به نجف انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha