خدمات کشاورزی به تراکتورهای فاقد پلاک در نمین ارائه نمی‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی نمین گفت: از اول مهرماه امسال اارائه هرگونه خدمات از جمله تسهیلات ادوات دنباله‌بند و سوخت به تراکتور و کمباین‌های فاقد پلاک ممنوع خواهد بود.

شهرام محسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این طرح بر اساس مصوبه ستاد سوخت ماشین‌های کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: به همت واحد مکانیزاسیون و کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی حومه و ویلکیج و با همکاری پلیس راهور و نیز دفتر نطام مهندسی کشاورزی شهرستان نمین از ۲ هزار و ۴۳۴ دستگاه تراکتور بالغ بر ۹۰ درصد پلاک‌گذاری شده و ۱۸۵ دستگاه تراکتور فاقد پلاک هستند.

وی گفت: همچنین از ۳۴ دستگاه کمباین در شهرستان نمین ۳۰ دستگاه پلاک‌گذاری شده و تنها چهار دستگاه فاقد پلاک می‌باشند.

وی به مالکان تراکتورها و کمباین‌های فاقد پلاک توصیه کرد حداکثر تا پایان شهریورماه برای جلوگیری از هرگونه مشکل در دریافت خدمات و سوخت نسبت به تشکیل پرونده نزد کارشناسان شماره‌گذاری نظام مهندسی شهرستان نمین مراجعه و برای بازدید ماشین‌آلات توسط افسران پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.

محسنی گفت: دفتر نظام مهندسی کشاورزی ، مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی شهرستان و دفاتر کافی‌نت درخواست‌کننده سوخت ماشین‌آلات کشاورزان از ثبت سوخت برای ماشین‌آلات فاقد پلاک خوداری کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان نمین حدود ۴۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی قابل کشت دارد که در بخش اعظمی از این اراضی، گندم، جو و سیب‌زمینی کشت می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha