بهزیستی استان سمنان ۸۰۰ کوله پشتی نوشت‌افزار توزیع کرد

سمنان- ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ۸۰۰ کوله‌پشتی شامل نوشت افزار به ارزش هر کوله ۲ میلیون ریال، در راستای اجرای پویش پازل همدلی، همزمان با آغاز سال تحصیلی بین جامعه هدف بهزیستی این استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدپور روز شنبه با بیان اینکه خیران استان سمنان موفق به خرید پنج هزار و ۴۱۵ قطعه از پازل همدلی شدند به رسانه‌ها ابراز داشت: ۱۷۰ کوله‌پشتی شامل نوشت‌افزار در مقطع تحصیلی متوسطه دخترانه و ۱۵۰ کوله‌پشتی در مقطع تحصیلی متوسطه پسرانه استان سمنان اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین ۱۱۰ کوله‌پشتی مقطع اول تا سوم ابتدایی دخترانه، ۱۸۰ کوله‌پشتی مقطع اول تا سوم ابتدایی پسرانه، ۹۰ کوله‌پشتی مقطع تحصیلی چهارم تا ششم دخترانه و ۱۰۰ کوله پشتی مقطع تحصیلی چهارم تا ششم پسرانه نیز به دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی استان سمنان تحویل شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: یکی از بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف، خیران هستند و همراهی و همدلی آنان بسیاری از اهداف عالی بهزیستی را به مقصد می‌رساند.

پویش «پازل همدلی» با شعار «قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود» به منظور تهیه نوشت افزار و کیف مدرسه برای  دانش‌آموزان  زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور در قالب ساخت پازل با طرح و نقشه ایران برگزار و بزرگ‌ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شد.

هدف از برگزاری پویش پازل همدلی جذب بیش از یکهزار پازل از مشارکت‌های مردمی در هر استان است و در این پویش هر خیر با خرید هر قطعه پازل به ارزش ۱۰۰ هزار ریال سهمی در تهیه کوله‌پشتی و نوشت افزار برای دانش آموزان زیر پوشش بهزیستی داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha