۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84468577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند قاچاق سلاح و مهمات در دلفان لرستان منهدم شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبر: 84468577
باند قاچاق سلاح و مهمات در دلفان لرستان منهدم شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در محور هرسین - نورآباد ( مرکز دلفان) شناسایی و منهدم شد.

به گزارش ایرنا سردار"یحیی الهی" روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح‌ و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس شهرستان دلفان با اقدامات فنی و

تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال انتقال تعدادی اسلحه از استان‌های غربی به لرستان هستند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محور "هرسین - نورآباد" اعزام شدند و با برپایی تور ایست و بازرسی در "گشور" ،سواری پژو ۴۰۵ را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سردار الهی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۹ قبضه اسلحه کمری و ۳۸ خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر که در زمینه قاچاق سلاح و مهمات فعالیت داشتند دستگیر شدند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و ۸۵۵ قبضه سلاح غیرمجاز در استان جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha