۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲
کد خبر: 84468219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امروز مهم‌ترین مصداق مردمی بودن، مبارزه با گرانی است

تهران- ایرنا- نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی امروز مهم‌ترین مصداق مردمی بودن را مبارزه با گرانی عنوان کرد و از هیات دولت خواست برای کنترل و مدیریت سریع گرانی‌های کمرشکن و طاقت فرسا اقدامات عاجلی انجام دهد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار پارلمانی ایرنا، حسین حق وردی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رویکرد مردمی و انقلابی رییس جمهوری از هیات دولت خواست برای کنترل و مدیریت سریع گرانی های کمرشکن و طاقت فرسا اقدامات عاجل انجام دهد.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد گفت: مردم تحمل گرانی‌های موجود را ندارند، انتظار می رود که دولت مردمی تا دیر نشده بازار را سر و سامان دهند. امروز مهم‌ترین مصداق مردمی بودن مبارزه با گرانی است.

وی با بیان اینکه موافقت با سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران موجب تعجب و تاسف بود، گفت: چرا پس از انتشار گزارش مغرضانه اخیر آژانس با سفر گروسی موافقت می شود. وی اعتبار آژانس را در حد یک رسانه صهیونیستی پایین آورده است و نباید در دولت جدید همان امتیازدهی‌های یک طرفه قبلی ادامه پیدا کند.

نماینده مردم شهریار تاکید کرد: نباید تسلیم زیاده خواهی‌های آژانس شد.

وی همچنین از رییس جمهور خواست برای معرفی وزیر آموزش و پرورش از میان افراد توانمند و آشنا به ساختارها و چالش‌های این وزارتخانه اقدامات لازم را انجام دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha