خیران فعال هلال‌احمر حوزه سلامت مهریز تجلیل شدند

یزد- ایرنا- جمعی از خیران فعال جمعیت هلال‌احمر مهریز که در امور مختلف به خصوص حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان فعالیت دارند، شنبه‌شب با حضور مدیرعامل این نهاد در استان یزد و تعدادی از مسئولان محلی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم فرماندار مهریز از همکاری خیران با جمعیت هلال احمر در امور اقتصادی و فرهنگی قدردانی کرد و گفت: همراهی بخش‌خصوصی و خیران در پیشگیری از ویروس کرونا و سایر امور در منطقه ستودنی است.

رضا زارع زاده مهریزی با بیان اینکه تمامی خدمات هلال احمر بشردوستانه و برای کمک به اقشار مختلف مردم و نیازمندان است افزود: کمک به شهروندان به صورت افتخاری بر اساس شرایط ضروری شهرستان باید تداوم یابد .

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: همکاری خیران و مردم نوعدوست با این جمعیت به خصوص در شرایط خاص کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قابل توجه است.

محسن حرازی‌زاده یزدی با بیان اینکه خیران زیادی در استان با هلال احمر در امور فرهنگی و اقتصادی همکاری دارند افزود: باید این همدلی‌ها به دلیل تداوم شیوع کرونا که به عنوان منشای بیماری کووید ۱۹ شناخته شد، نسبت به گذشته افزایش یابد.

وی اظهار کرد: خیران و مردم علاقه‌مند می توانند برای تحقق اهداف هلال احمر به تمامی دفاتر در استان مراجعه و همکاری خود را برای کمک به دیگران اعلام کنند.

 این فعال اجتماعی حوزه امداد و نجات به اهمیت همکاری بخش‌خصوصی و خیران برای ساخت داروخانه ، تهیه ،توزیع دارو و سایر موارد ضروری برای کمک به بیماران تاکید کرد.

حرازی‌زاده اظهار کرد: در این ارتباط در مهریز تاکنون اقدام‌های خوبی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است ،باید این همدلی‌ها بیش از گذشته در منطقه تداوم یابد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از همکاری خیران در مهریز قدردانی شد. 

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در مسیر یزد به بندرعباس،  کرمان، زاهدان و ایرانشهر واقع است که نقش موثری در برقراری  ارتباط کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارد . 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha