امام جمعه بیرجند: انتظارات با امکانات کشور همسان باشد

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اینکه مسوولان متعهد و متخصص این دولت را در چه شرایطی تحویل گرفته‌اند به صورت علمی، مستند و کارشناسی در رسانه‌های مکتوب، رسانه ملی و فضای مجازی تببین شود تا انتظارات همسان با امکانات دولت باشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی عصر جمعه در دیدار نمایندگان اقشار مردم، ایثارگران، نخبگان و علمای خراسان جنوبی با رییس جمهوری که در محل فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها در این بخش مرم را تنها نگذارند تا وسوسه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان بر قلوب پاکشان تاثیر نگذارد و تبیین شود که کشور در چه شرایطی تحویل شد و کسری بودجه و وام قرضیه چیست و اینها چگونه باید پرداخت شود.

وی عنوان کرد: اگر به دنبال این هستیم که مشکلات انباشته یکی پس از دیگری حل شود، مسلما صبر انقلابی می‌خواهد و این موضوع باید همراه با آگاهی انقلابی صورت گیرد و درخواست ما از متخصصان امر این است که مسئله را به صورت علمی تبیین کنند و در اختیار مردم قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ضمن خیرمقدم خدمت رییس جمهوری و هیات همراه به خراسان جنوبی، گفت: این حضور برای مردم با فرهنگ خراسان جنوبی اقدام مبارکی است.

وی بیان کرد: خداوند متعال در انتخابات ۱۴۰۰ به قلوب مردم با ایمان ایران اسلامی الهام نمود و زمینه برای دسترسی آرمان‌های اسلامی فراهم کرد که این موضوع جای تبریک دارد و تمام آن برکت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی ۱۵ سال قبل با بصیرت این تشخیص را دادند و در انتخابات ۱۴۰۰ هم بالاترین شرکت و بالاترین رای را در سطح کشور داشتند که این موضوع هم جای تبریک دارد.

وی عنوان کرد: در کنار این قضایا توطئه‌های پنهان ازسوی دشمنان دست اندرکار است و پاسخش هم هوشیاری مسووولان عزیز ما است، این موضوعات برای دشمن خیلی گران است و تمام گزینه‌های آن روی میز است.

وی گفت: این صحنه‌های مردمی خیلی زیباست اما نسبت به مسائل امنیتی نیز باید حساس باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: موضوع دیگر اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آنجایی که مشکلاتی است باید با خود مردم در میان گذاشته شود چرا که نظام، مردم و دولت دارای یک هدف واحد هستند.

 وی با اشاره به دولت مردمی شهیدان رجایی و باهنر هم گفت: مردم همچنان به این دولت مردمی بعد از مدت‌ها عشق می‌ورزند.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: مسلم با امیدی که به دلیل دسترسی به آرمان‌های انقلاب اسلامی حاصل شده است، ما با صحنه بسیار بانشاطی رو به رو هستیم اما توصیه به این است که براساس بیانات مقام معظم رهبری مشکلات با مردم درمیان گذاشته شود.

رییس جمهوری که ظهر امروز در ادامه سومین سفر استانی خود از شهرستان طبس به مرکز استان آمد، با حضور در گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی صبح امروز به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده از طریق شهرستان طبس وارد استان خراسان جنوبی شد و سپس به بیرجند مرکز استان سفر کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

وی در حرم امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس با مردم این شهرستان دیدار و سپس از معدن پروده طبس بازدید کرد.  

حضور در نشست شورای اداری استان و بازدید از برخی مناطق استان از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha