۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84466296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال کشور دعوت شد

۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹
کد خبر: 84466296
بانوی گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال کشور دعوت شد

رشت - ایرنا - سیده زهرا معصومی از گیلان به اردوی جدید تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور دعوت شد.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان عصر جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی مریم ایراندوست سرمربی گیلانی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور ، ۲۴ بازیکن به آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند که سیده زهرا معصومی از گیلان نیز جزو دعوت شدگان است.

قربانعلی الماس خاله افزود: این فوتبالیست شایسته گیلان به همراه ۲۳ بازیکن دیگر از سایر استان ها از امروز (جمعه) در آخرین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی فوتبال بانوان کشور در تهران حضور یافتند تا مرحله آماده سازی خود را زیرنظر کادر فنی این تیم سپری کنند.

وی ادامه داد: در آخرین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور، یک بازیکن دیگر خط خواهد خورد تا تیم ملی فوتبال بانوان کشور با ۲۳ بازیکن عازم دور مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی آسیا شود که امیدواریم سیده زهرا معصومی از گیلان با درخشش در این اردو، به عضویت تیم ملی درآید تا این تیم را در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا همراهی کند.

وی اضافه کرد: دور مقدماتی رقابت های فوتبال بانوان قهرمانی آسیا، از روز ۲۴ شهریور ماه در کشور ازبکستان برگزار می شود که تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این مرحله در گروه هفتم با تیم های اردن و بنگلادش همگروه است.

الماس خاله با اشاره به این که تیمهای برتر مرحله مقدماتی ، جواز حضور در رقابت های فوتبال بانوان قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا به میزبانی کشور هندوستان را کسب می کنند ابراز امیدواری کرد، تیم ملی بانوان ایران در مرحله نهایی این رقابت ها حضور یابد.

رئیس هیات فوتبال گیلان در پایان یادآور شد: خوشبختانه طی چند سال اخیر بانوان فوتبالیست گیلان همپای بخش مردان در اردوهای تیم ملی حضور چشمگیری داشته و هم اینک شاهد حضور بانوان این استان به عنوان بازیکن و سرمربی در تیم های ملی مختلف بانوان کشور هستیم که در این راستا، مریم ایراندوست و مریم آزمون از گیلان به ترتیب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال و سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال کشور فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha