۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84465456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه آب شرب چهار روستای سقز اصلاح شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳
کد خبر: 84465456
شبکه آب شرب چهار روستای سقز اصلاح شد

سنندج - ایرنا - رییس امور آب و فاضلاب سقز گفت: طرح اصلاح و توسعه شبکه آب شرب چهار روستای "بسطام"، "خورده لوکی"، "دوله سیر" و "آلتون سفلی" این شهرستان انجام شد.

عباس ولایتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب پایدار بهداشتی برای جمعیت روستایی، در روستای بسطام یک هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال اجرا و چاه حفاری شده نیز تجهیز و در مدار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در روستای خورده لوکی نیز اصلاح شبکه به طول سه هزار و ۲۰۰ متر، توسعه شبکه به طول ۳۵۰ متر، خط انتقال به طول ۴۰۰ متر اجرا شد، افزود: ۱۳۰ مورد ست کامل انشعاب نیز به مشترکان واگذار شد.

ولایتی اضافه کرد: در روستای دوله سیر هم، عملیات اصلاح شبکه به طول یک هزار و ۶۵۰ متر، توسعه شبکه به طول ۱۷۰ متر، خط انتقال به طول ۱۲۰ متر اجرا شده است.

وی به دیگر خدمات آبفای شهرستان سقز در روستای دوله سیر اشاره کرد و گفت: احداث مخزن ۲۰ مترمکعبی، نصب ۲۴ مورد ست کامل انشعاب و احداث و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ نیز اجرا شد.

رییس امور آب و فاضلاب سقز یادآور شد: در روستای آلتون سفلی نیز بازسازی شبکه به طول یک هزار و ۹۶۰ متر، توسعه شبکه به طول ۴۳۰ متر و نصب ۷۵ مورد ست کامل اجرا شده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha