۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84465370
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خطاب به دختران و پسران پارابدمینتون؛ پوریا: می‌توانید تاریخ‌ساز شوید

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدمینتون با حضور در اردوی تیم‌های جوانان پارابدمینتون، گفت: برای نخستین بار است که تیم ایران به مسابقات پاراآسیایی اعزام می‌شود و اکنون شما می‌توانید تاریخ‌ساز شوید.

به گزارش ایرنا، «محمدرضا پوریا» در بازدید از اردوی تیم ملی دختران و پسران پارابدمینتون، با اعضای تیم ملی و مربیان به گفت و گو پرداخت و در جریان آخرین روند فعالیت نفرات اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان قرار گرفت. 

در این بازدید، پوریا با اشاره به شرایط و نحوه آماده سازی نفرات اعزامی گفت: خوشبختانه کادر فنی ما از نفرات خوشنام و پرتلاش تشکیل شده و از روز اول با تمام توان برای آماده‌سازی این تیم برنامه‌ای هدفمند را در دستور کار قرار دادند.  

وی با ورزشکاران جوان کشورمان گفت: شما ورزشکارانی هستید که می توانید تاریخ ساز شوید، شما شانس مدال دارید و می‌توانید با دست پر به کشور بازگردید. هدف ما این است که در اردوهای بعدی با دعوت از ۳۰ تا ۴۰ ورزشکار، اردوهای منظمی را آغاز کنیم تا از بین آنها ۳ تا ۵ نفر از برترین های کشور را به مسابقات اعزام کنیم. 

رئیس فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: اردوی بعدی پسران و دختران به ترتیب در استان‌های یزد و شیراز خواهد بود و می‌خواهیم برنامه‌های میان مدت یک ماهه را در دستور کار قرار دهیم. از الان تفکر و هدف خود را بر روی مدال متمرکز کنید تا از نظر روحی آمادگی مطلوبی داشته باشید. 

پوریا تاکید کرد: موفقیت کاروان پارالمپیک کشورمان در توکیو نشان داد ورزشکاران ما از چه توانمندی بالایی برخوردار هستند و شک ندارم در سالیان آینده نیز شما می‌توانید بر سکوی‌های افتخار تکیه بزنید. 

در ادامه این بازدید کادر فنی تیم‌های پارابدمینتون جوانان ایران گزارشی از وضعیت آماده سازی ملی پوشان را ارائه کرد. 

در این بازدید فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون، موذن مدیر تیم‌های ملی و مهدوی نیا رئیس کمیته پارا بدمینتون فدراسیون نیز حضور داشتند. 

مسابقات جوانان آسیا آذرماه سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد و تیم پارابدمینتون کشورمان نیز در دو بخش پسران و دختران در آن حضور خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha