۱۰۰ میلیارد ریال برای تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی خیرآباد اختصاص یافت

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت تقاطع غیرهمسطح شهرک‌های صنعتی خیرآباد اراک با هدف تسهیل در تردد کارگران و خودروهای سنگین به این منطقه صنعتی اختصاص یافت.

«طیب میرزایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: شمار قابل توجهی از واحدهای صنعتی استان مرکزی در شهرک صنعتی خیرآباد اراک مستقر هستند و ساخت تقاطع غیرهمسطح مقابل این شهرک صنعتی در جاده اراک- قم از مسایل مهم و برنامه‌های زیرساختی است.

وی ادامه داد: استانداری مرکزی، شرکت شهرک‌های صنعتی، و شرکت خدماتی شهرک صنعتی خیرآباد از سال‌های گذشته برای ساخت تقاطع غیر همسطح این شهرک، متعهد به انجام وظایف خود بوده اند که به‌دلیل مشکلات مالی به انجام نرسیده بود اما ،اکنون شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۱۰۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی این طرح از محل منابع داخلی شرکت اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: ساماندهی راه‌های دسترسی، ساخت و راه‌اندازی مراکز تصفیه‌خانه، تامین ژنراتور، استفاده از کنتورهای آب هوشمند، مرمت روکش آسفالت و تامین روشنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی از جمله برنامه‌های اولویت دار شرکت شهرک‌های این استان است که بر اساس برنامه زمانب‌ندی انجام می‌شوند. 

میرزایی بیان کرد: : ایجاد یک‌هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی با بیش از سه هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری امسال در شهرک‌های و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان هدفگذاری شد که از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه جاری، ۴۵ درصد برنامه‌ تدوین شده شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی محقق شده است.

وی ادامه داد: ۳۳۱ قرارداد واگذاری ۲۰۸ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی در سال جاری هدفگذاری شد که نسبت سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: همچنین با شتاب‌بخشی به طرح‌های صنعتی در حال ساخت این شرکت، بهره‌برداری از ۱۲۰ طرح در سال جاری برنامه‌ریزی شد که تا کنون ۷۱ طرح معادل ۵۹ درصد برنامه پیش‌بینی شده محقق شده است.

۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha