شهرداران مناطق ۱ و ۲۰ تهران در شورای شهر گزارش می‌دهند

تهران-ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز (سه شنبه) گزارش اهم اقدامات شهرداران مناطق ۱ و ۲۰ را دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر تهران، دهمین جلسه خود را، با نطق پیش از دستور ناصر امانی، عضو شورای شهر آغاز می کنند.

سپس فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران و سید حمید موسوی شهردار منطقه ۱ گزارش ‌های خود را در خصوص اهم فعالیت ‌ها و اقدامات انجام شده در آن مناطق ارائه می‌کنند.

همچنین در این جلسه یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کار گروه موضوع بند" الف" ماده یازدهم‌(۱۱) مصوبه «ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی در شهر تهران» انتخاب خواهد شد.

بر اساس ماده ۱۱ ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های ارتباط رادیویی در شهر تهران، شهرداری مجاز است با رعایت ضوابط طرح جامع و تفصیلی نسبت به صدور مجوز بهره‌برداری از املاک عمومی شهر و اختصاصی شهرداری تهران برای مدت معین جهت نصب دکل، آنتن و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی به اشخاص حقیقی و حقوقی با تشکیل کارگروهی اقدام کند.

اعضای این کارگروه نماینده شورای شهر تهران،  نماینده معاونت شهرسازی و معماری، نمایندگان معاونت خدمات شهری، معاونت برنامه‌ریزی، و نماینده شرکت ارتباط مشترک شهر هستند.

در ادامه نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران موضوع بندهای الف و ب و ه ذیل ماده دوم(۲) مصوبه «تشکیل ستاد توان‌افزایی و حمایت از فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران» برای عضویت در ستاد مذکور انتخاب می‌شوند.

ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران، جهت تأسیس و فعالیت سازمان‌های غیردولتی با توجه به ضرورت تشکیل و سازمان‌دهی و حمایت سازمان‌های مردم‌ نهاد با عنایت به نقش و جایگاه این سازمان‌ها در ارتقاء سطح مشارکت‌های اجتماعی مردم شهر تهران و برقراری تعامل آن‌ها با مجموعه مدیریت شهری و به‌ منظور پشتیبانی از تشکیل و فعالیت بهینه سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha