۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۲۱:۲۴
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84461354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی نقده: پلیس با شایعه پراکنی برخورد جدی می‌کند

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی نقده گفت: پلیس با شایعه پراکنان که موجب تشویش اذهان عمومی و یا شایعه سازی در این شهرستان کنند، برخورد می کند

سرهنگ کیومرث پاکدل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: درپی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰مبنی بر نزاع ودرگیری ۲خانواده در روستای ساخسی تپه نقده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی موضوع توسط ماموران، مشخص شد افراد ۲ خانواده که درهمسایگی هم زندگی می‌کردند به جهت اختلافات ملکی اقدام به نزاع کرده است.
فرمانده انتظامی نقده گفت: در این میان متاسفانه یک نفر به قتل رسیده وتعدادی هم مجروح که در نهایت تمامی افراد توسط مامورین به مقرپلیس دلالت وپس از تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ پاکدل بیان کرد: تامین امنیت مردم اولویت اول وخط قرمز پلیس بوده وبه هیج عنوان دراین خصوص اغماض نخواهیم کردوبا کسانی که درفضای مجازی وحقیقی با شایعه پراکنی موجب تشویش اذهان عمومی وسعی در ازبین بردن اتحاد وهمدلی ساکنان این روستا را دارند برخورد می‌کند.
به گزارش ایرنا، طی روز گذشته نزاع ۲ خانواده در نقده واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی داشت.

شهرستان ۱۲۷ هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی بوده و در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha