۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 914
کد خبر: 84459179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: آذرشهر کمبود پزشک متخصص دارد

۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۰۲
کد خبر: 84459179
نماینده مجلس: آذرشهر کمبود پزشک متخصص دارد

تبریز - ایرنا - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان آذرشهر با کمبود پزشک متخصص در تخصص‌های مختلف روبروست و این معضل باید در اسرع وقت برطرف شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روح الله متفکر آزاد در بازدید از امکانات بیمارستانی و درمانی شهرستان آذرشهر، افزود: علاوه بر مشکلات مربوط به پزشک متخصص، این شهرستان با کمبود تجهیزات و امکانات درمانی و پزشکی نیز مواجه است که باید از سوی دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رفع شود.

وی با تاکید بر ضرورت رفع سریع کمبودهای بیمارستان آذرشهر، اظهار کرد: کمبود تجهیزات درمانی و پزشکی و برخی نابسامانی ها در بیمارستان تازه احداث شده آذرشهر، موجب گلایه و نارضایتی مردم این شهرستان شده از این رو مسوولان امر باید نسبت این موضوع جدیت داشته و اهتمام کنند.

متفکر آزاد ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمبود تجهیزات درمانی و همچنین پزشک متخصص را در بیمارستان آذرشهر از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری خواهند کرد چرا که شرایط موجود در شان مردم این شهرستان نیست.  

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی کادر درمان در سنگر مقابله با ویروس کرونا، گفت: نباید اجازه دهیم کمبود تجهیزات درمانی و پزشکی در بیمارستان این شهرستان آن هم در شرایط حساس کرونایی، موجب بروز مشکل، نارضایتی مردم و کادر درمان شود.

 امام جمعه آذرشهر نیز در این بازدید با انتقاد از بی تدبیری مسوولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گفت: شبکه بهداشت و درمان بدون افزایش چارت درمانی و تجهیزات بیمارستان جدید، صرفا تجهیزات بیمارستان قدیم را به ساختمان بیمارستان جدید انتقال داده است.

حجت الاسلام رشتبری ادامه داد: کمبود امکانات درمانی و پزشکی در این بیمارستان موجب نارضایتی مردم آذرشهر شده و و لازم است مسوولان استانی و کشوری در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایرنا، ساختمان جدید بیمارستان ۹۶ تخت خوابی شهید آیت الله مدنی آذرشهر با زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع ۲۷ خرداد امسال به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت و تکمیل این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال ۹۱ آغاز شده بود افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان  تومان هزینه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha