‌توجه به زیرساخت‌ و استعدادهای ورزشی مناطق محروم ضروری است 

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌توجه به زیرساخت‌ و استعدادهای ورزشی به خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار لازم و ضروری است.

به گزارش ایرنا، فاطمه مقصودی روز چهارشنبه در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به بروجرد اظهار داشت: امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی شهرستان بازدید شد که انتظار می رود زیرساخت های لازم برای توسعه ورزشی این شهرستان تقویت شود.

وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت جوان، استعدادهای ورزشی قوی و زیر ساخت های ضعیف در بروجرد، حضور وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان اولویت برنامه کاری بوده است.

وی سفر وزیر ورزش و جوانان به بروجرد را فرصت طلایی برای شهرستان دانست و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های خاص به خواسته ها و مطالبات مردم پاسخ مثبتی داده و زیر ساخت های ورزشی بروجرد در دوران وزارت سیدحمید سجادی تقویت شود.

وی اضافه کرد: احداث استخر بانوان، سالن ورزشی ایثارگران، سالن ورزشی چند منظوره اشترینان،سالن ورزشی مسکن مهر و سالن های ورزش روستاها از جمله درخواست های مردم بروجرد از وزیر ورزش و جوانان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز گفت: توجه ویژه به ورزش این استان باعث کسب افتخارات کشوری و جهان خواهد شد.

محمود ثمینی افزود: لرستان از استان های مستعد در ورزش است که متاسفانه به دلیل عدم استعداد شناسی مغفول مانده است، ورزشکاران برای اعزام به مسابقات کشوری و جهانی با مشکل مالی روبرو هستند که رسیدگی به این موضوع ضروری است.

" سید حمید سجادی" وزیر ورزش و جوانان عصر امروز چهارشنبه وارد بروجرد در استان لرستان شد و از پروژه های نیمه تمام شهرستان شامل خوابگاه، سالن شمشیربازی و ورزشگاه پنج هزار نفری ولایت و پروژه هتل ورزش بازدید کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha