۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۱
کد خبر: 84455763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: وضعیت کرونا در کرمانشاه حاد قرمز است

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۲۱
کد خبر: 84455763
فرماندار: وضعیت کرونا در کرمانشاه حاد قرمز است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه وضعیت کرونا در این شهرستان را حاد قرمز توصیف کرد و گفت: تنها راه برون‌رفت از وضعیت موجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است.

به گزارش ایرنا؛ «فضل‌الله رنجبر» روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان که در سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه روز به روز بر تعداد بیماران بستری شده استان اضافه می‌شود، افزود: امروز یک هزار و ۵۲۰ بستری در بخش کرونا داریم بطوریکه برای اولین بار مجبور شدیم بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کنیم.

وی از افزایش نظارت‌ها برای توقف روند رو به رشد کرونا خبر داد و افزود: همه اکیپ‌های نظارتی باید فعال‌تر شوند و از هرگونه تجمع خصوصا در مراسمات فاتحه‌خوانی جلوگیری کنند و همچنین وضعیت بازار روزهای کرمانشاه هم که در آنها غرفه‌های چسبیده به هم دارند، سر و سامان می‌گیرد.

فرماندار با اشاره به اینکه این بیماری در شهرستان کرمانشاه تاکنون یک هزار و ۱۳۸ قربانی گرفته است اظهار داشت: تاکنون ۱۸۶ هزار و ۴۴۵ تست انجام شده که نتیجه بیش از ۵۲ هزار تست مثبت بوده و در مجموع تا به امروز بیش از ۱۰ هزار بیمار در شهرستان کرمانشاه بستری شده است.

رنجبر در خصوص میزان واکسن تزریق شده هم گفت: تا به امروز هم ۳۰۵ هزار و ۹۲۷ دوز واکسن نوبت اول که معادل ۴۳ درصد جامعه هدف و ۱۲۴ هزار و ۵۵۰ دوز واکسن نوبت دوم که معادل ۱۷ درصد جامعه هدف است، در شهرستان کرمانشاه تزریق شده است.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha