۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84454698
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تمجید یاهو اسپرت از رزمی‌کار ایرانی؛ گودری، پدیده‌ای تمام نشدنی

تهران- ایرنا- سایت خبری "یاهو اسپرت" در گزارشی ضمن تمجید از افتخارآفرینی های رضا گودری، رزمی کار ایرانی، از او به عنوان قهرمانی تمام نشدنی یاد کرد و نوشت: او در هر رشته‌ای که پا می‌گذارد، موفقیت‌های چشمگیری کسب می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ این سایت در گزارش خود آورده است: رضا گودری، رزمی کار ایرانی، دارنده ۲ مدال مسابقات جهانی مسترشیپ و رکورد فوق العاده ۲۹۹ مبارزه حرفه‌ای است. وی قرار است تمرینات خود را در سال ۲۰۲۲ در آمریکا ادامه دهد.

گودری که از سال‌های گذشته برای فراگیری موی‌تای، جوجیتسو برزیلی و هنرهای رزمی ترکیبی در تایلند به سر می برد در این باره گفته است:

"در ۶ سال اخیر با وجود مشکلات بسیاری که داشتم، توانستم خود را در تایلند رشد دهم. تمرین در کمپ‌های حرفه‌ای از جمله «ونوم» کمک بسیاری به ارتقاء سطح فنی من در رشته  MMA (هنرهای رزمی ترکیبی) کرد. من ۲۶ سال است که در ورزشهای رزمی فعالیت می کنم و قصد دارم بعد از اتمام اپیدمی کوید-۱۹، ادامه تمرینات حرفه ای خود را در آمریکا دنبال کنم."

این سایت در پایان نوشت: گودری در سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ با حضور در مسابقات متعدد بین المللی در رشته جوجیتسو برزیلی، رکورد قابل توجه ۱۶ برد از ۲۰ مسابقه را به نام خود ثبت کرده که آمار جالب توجهی است.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha