۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۴۲
کد خبرنگار: 2109
کد خبر: 84453152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در دیواندره افتتاح و کلنگ زنی شد

سنندج - ایرنا - ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در ششمین روز از هفته دولت در شهرستان دیواندره کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، فرماندار دیواندره روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از این طرح ها گفت : برای افتتاح و کلنگ زنی این طرحها ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای ۳۰ نفر بطور مستقیم و ۳۰ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

جمال ارشدی افزود: طرح های شهرداری شامل اصلاح و بازسازی  یک هزار و ۵۶۰ متر فاضلاب شهرک گلشن، عملیات ساخت ۲ باب معازه در راستای درآمد پایدار برای شهرداری در زیربنای ۳۰۰متر، تکمیل فاز ۲  پارک ولایت، تکمیل مبلمان و نورپردازی پارک ملت و ایجاد دیوار حایل جنب اداره آب و فاضلاب شهری به متراژ سه هزار متر مکعب با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی به مهم ترین طرح کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی ۲ مگاوات آرشین برق توسط بخش خصوصی در شهرستان اشاره کرد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی و همراهی بانک سپه در زمینی به مساحت چهار هکتار با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر بطور مستقیم و ۳۰ نفر بطور غیر مستقیم که طی ۱۶ ماه ساخته و کلنگ زنی شد .

فرماندار شهرستان دیواندره ادامه داد : احداث ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و پست ۱۰۰ واتی جهت رفع وضع ولتاژ شهرک اصناف و اصلاح ۲۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی تبدیل سیم کابل به خودنگهدار با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی اداره برق شهرستان به بهره برداری رسید.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

 امسال در هفته دولت، ۲۳۶ پروژه در بخش‌های مختلف صنعت برق، گازرسانی، کشاورزی و بنیاد مسکن در کردستان با ۲ هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفر در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha