رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه از امروز (شنبه ششم شهریور) در وضعیت قرمز کرونایی قرار می‌گیرند.

مهدی محمدی به خبرنگار ایرنا افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام آبادغرب، صحنه، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، کنگاور، سنقر و کلیایی و سرپل ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی اظهار داشت: براساس این گزارش، شهرستان‌های روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در پایان رنگ بندی جدید کرونایی را نشان دهنده وضعیت بحرانی استان دانست.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون یک هزار و ۴۱۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۱۴۴ نفر رسیده است.

بیش از ۷۱۲ هزار نفر از مردم استان واکسن دریافت کردند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با بیان اینکه اکنون روزانه ۳۵ هزار دُز واکسن در استان تزریق می شود، گفت: تاکنون ۷۱۲ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است که از این تعداد ۵۲۶ هزار و دوز اول واکسن و ۱۸۶ هزار نفر نیز دوز دوم می باشد.

دکتر «محمودرضا مرادی» به ایرنا افزود: ما این توانایی را داریم که روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار دوز واکسیناسیون در کرمانشاه انجام دهیم و در این صورت طی یک ماه آینده تمام گروه های هدف در استان واکسینه خواهند شد.

وی اظهار داشت: کار واکسیناسیون در ۴۱ مرکز تجمیعی و سه سایت خودرویی در استان کرمانشاه در حال انجام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha