سفر رییس جمهوری به خوزستان باعث دلگرمی و امیدواری است

اهواز-ایرنا- یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهوری در جریان سفر ایشان به این استان گفت:آغاز سفر دولت انقلابی از خوزستان با توجه به ۲رویکرد با مردم بودن و اقدام جهادی مایه دلگرمی و امیدواری همگان شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از دفتر این نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله عبدالکریم فرحانی در این گفت و گوی تلفنی  ضمن تقدیر و تشکر از اختصاص نخستین سفر استانی دولت به خوزستان بیان کرد : سفر دولت انقلابی به خوزستان مصداق تحقق ۲ راهبرد ترسیمی مقام معظم رهبری  "با مردم بودن" و "اقدام جهادی" است.

وی افزود: این سفر نشان داد حل چالش ها و مشکلات مزمن خوزستان همچون موضوع تنش آبی و فاضلاب در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

آیت الله فرحانی افزود:اینگونه اقدامات مایه امیدواری مردم و یاس دشمن و زمینه ساز تحول در حوزه های مختلف معیشتی است .

وی گفت:رفتن میان مردم بدون واسطه و لمس درد و محرومیت ها و گوش فرا دادن به سخن و مطالبات آنها جزء آرمان های انقلاب اسلامی و محور رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد.

بنا به این گزارش رییس جمهوری در این تماس تلفنی خطاب به نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت : در خدمت مردم خوزستان هستم و خوزستان را بسیار دوست دارم.

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آمنوزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha