سفر سرزده رییس جمهوری به خوزستان نشان از عزم دولت برای رفع مشکلات است

کاشان - ایرنا - امام جمعه اردستان گفت: سفر سرزده آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری و برخی اعضای کابینه دولت سیزدهم به خوزستان نشان از عزم جدی دولت برای رفع مشکلات است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان افزود: رییس جمهوری با این سفر سرزده در روز جمعه، علاوه بر مشاهده و بررسی مشکلات مردم از نزدیک، برای حل کمبودها و رفع مشکل‌ مردم خوزستان دستورهایی صادر کرد و امیدواریم تمامی اعضای کابینه دولت سیزدهم برای مردم‌ خوب کار کنند.

شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان

خطیب جمعه اردستان گفت: نقش الگویی رییس جمهوری و نخست وزیری شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه کار دولتمردان کشور باشد.

حجت‌الاسلام دهشیری با تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و تسلیت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر افزود: در سال ۶۰ چه جنایت‌‍‌هایی که منافقان انجام دادند و خسارت بزرگ به ایران وارد کردند که باید دید چه دولت‌هایی پشت این جنایت‌ها بودند.

وی با اشاره به خصوصیت اخلاقی و کاری شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد: ایمان و توکل، اخلاص و پرهیزگاری، علم و عمل، خدمتگزاری و دلسوزی، جهادی و استکبار ستیزسی، مردمی و پر تلاش برای حل کار مردم‌، ساده‌زیستی و مطیع رهبری و بسیاری از خصلت‌های خوب از ویژگی‌های این ۲ شهید است که باید همواره مورد توجه و استفاده مسوولان نظام باشد.

امام جمعه اردستان با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: در یک سال گذشته با وجود مشکلات فراوان اقدام‌های زیادی از سوی دولت انجام شده و امید است از این به بعد نیز همه دولتمردان و دولت‌زنان تلاش کنند امید به مردم بازگردد.

وی خاطر نشان کرد: دولت باید زمینه و امکانی را فراهم کند که مردم بتوانند خواسته‌ها و مطالبات خود را بیان کنند، مسوولان نیز پاسخگو باشند و افراد جامعه در جربان خدمت مسوولان قرار گیرند.

حجت‌الاسلام دهشیری اظهار امیدواری کرد: هر فردی مسوولیتی را پذیرفته بتواند به درستی به وظیفه خود عمل کند و اگر احساس ناتوانی در حوزه کاری خود کرد کنار برود تا فرد توانمندتر جایگزین شود.

وی به رای اعتماد وزیران اشاره کرد و گفت: شماری از وزیران‌ به محض گرفتن رای اعتماد به محل کار خود رفتند و کار را شروع کردند که نشان از علاقه به خدمت به مردم و تلاش در جهت رفع مشکل جامعه است.

شکست آمریکا در افغانستان 

خطیب جمعه اردستان در بخش دیگری به سخنان رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی درخصوص از بین رفتن قدرت آمریکا اشاره و تصریح کرد: ایشان فرمودند آمریکا در حال افول است و ما امروز در افغانستان شاهد شکست آمریکا هستیم که در اوج ذلت التماس می‌کند که اجازه دهید نیروهای ما از آنجا خارج شوند و در کشور خودشان از دولتمردان سووال می‌کنند با ۲۰ سال اشغالگری و کشتن بیش از ۱۰۰ هزار نفر و مجروح‌کردن هزاران نفر دیگر چه دستاوردی برای آمریکا به دست آوردید.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به موضوع تامین سوخت لبنان از سوی ایران افزود: وقتی دولت‌های غربی و عربی برای رفع این مشکل اقدامی نکردند، حزب الله لبنان و سیدحسن نصرالله از ایران تقاضای خرید سوخت کرد و با موافقت ایران همراه و کشتی حامل سوخت روانه لبنان شد؛ سیدحسن نصرالله اعلام کرد این‌ کشتی‌ها جزو سرزمین لبنان محسوب می‌شوند و اگر فردی به آن‌ها تجاوز کند بی درنگ با واکنش سخت حزب‌الله مواجه می‌شود و بدون یک‌ گلوله هم اسرائیل و آمریکا را خلع سلاح کرد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha