۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 84449771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخاب استاندار توانمند برای اصفهان در توسعه سایر استان‌ها موثر است

اصفهان-ایرنا- حمید رضا فولاد گر نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره استانی همچون اصفهان کمتر از اداره یک وزراتخانه نیست و با یک انتخاب صحیح نه تنها مشکلات استان حل می شود بلکه برای توسعه دیگر استان ها نیز می‌تواند موثر باشد.

 فولادگر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای انتخاب استاندار اصفهان به دلیل توانمندی و قابلیت‌ها از یک سو و با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که دارد، به طور قطع دردولت آقای رییسی باید به نحوی عمل شود که فردی شایسته انتخاب شود.

این فعال اصولگرا تصریح کرد:  مسائلی همانند آب  و مشکلات حقوقی زاینده رود، طرح انتقال و توزیع آب، الگوی مصرف آب، شرب، بهداشت، محیط زیست، آب کشاورزی و صنعت، سرمایه گذاری، موانع سرمایه گذاری و سرمایه گریزی، اشتغال، پروژه ها و  طرح‌های توسعه ای  گردشگری و جاذبه های گردشگری بخشی از مسائل استان اصفهان است.

فولادگر گفت: از توان اصفهان برای صنایع دستی و حفظ میراث فرهنگی و توسعه آن استفاده نمی‌شود و باید از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز حوزوی، شرکت‌های دانش بنیان و نیز ابعاد علمی و فرهنگی استان بیشتر بهره برد.

وی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب در دیدار حضوری با مردم اصفهان در سال ۸۹ فرمودند " اصفهان یک مرکز نور افشانی به جهان اسلام است و باید به همان جایگاه  برگردد" بیان داشت: این خطه  شهر علم، کار، دین و پیشرفت است و انتظار این است با طراز ویژه  به آن نگاه شود و رییس جمهوری، هیات وزیران و وزارت کشور فردی شایسته را برای اداره آن انتخاب کنند.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین در باره حضور نداشتن بانوان در کابینه دولت و لزوم استفاده بانوان در پست های وزرات خانه ای گفت: معتقد هستم در پست‌های معاون وزرا، مدیران ستادی وزرات خانه ها و مدیران استانی از حضور بانوان متعهد، متخصص و انقلابی می‌توان استفاده کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha