۵ تیم سیار برای واکسیناسیون کارمندان شهرداری تهران تشکیل شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرسالم از تشکیل پنج تیم سیار واکسیناسیون توسط شهرداری تهران جهت تسریع در تزریق واکسن در مناطق ۲۲گانه تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه شرکت شهر سالم شهرداری تهران، حمید چوبینه اظهار داشت: واکسیناسیون پرسنل شهرداری طی چند روز گذشته آغاز شده و در تلاشیم که اقدامات لازم با سرعت هر چه بیشتر در این راستا انجام گیرد.  

وی افزود: با هماهنگی حراست شهرداری تهران پنج تیم سیار واکسیناسیون برای مناطق مختلف شهرداری تهران تشکیل شده که هم این اقدام جهت رفاه حال نیروهای شهرداری بوده و هم سبب تسریع در امر واکسیناسیون می‌شود.  

مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم روزانه هر تیم سیار واکسیناسیون ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر را بتوانند انجام دهند و از این طریق هر روز ۱۵۰۰ تا ۲ هزار نفر واکسن کرونا دریافت کنند.  

وی خاطرنشان کرد: این پنج تیم هر روز در یک منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران فعالیت خواهند داشت و علاوه بر پرسنل شهرداری به تدریج شهروندان می‌توانند از این تیم‌های واکسیناسیون بهره‌مند شوند.

۵ تیم سیار برای واکسیناسیون کارمندان شهرداری تهران تشکیل شد

بیش از هزار نفر از کارکنان شرکت بهره برداری مترو دز دوم‌ واکسن‌خود را دریافت کردند

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: بیش یکهزار نفر از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه طی دو روز دز دوم واکسن خود را دریافت کردند.

عباس نظری با اشاره به اینکه از روز سه شنبه دوم شهریورماه با آغاز رسمی مرحله دوم واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بیشتر هزار نفر واکسینه شدند گفت: طبق برنامه ریزی با تهیه اطلاعیه و ارسال پیامک روزانه به بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان شهر زیرزمینی فراخوان داده می شود تا برای زدن دوز دوم واکسن مراجعه کنند. همچنین آن تعداد از همکارانی که به دلایل موجه از جمله ابتلا به بیماری در زمان واکسیناسیون مرحله نخست موفق به دریافت واکسن نشده بودند نیز در این روزها واکسینه می‌شوند.

وی از آغاز واکسیناسیون مرحله دوم رانندگان تاکسی از روز شنبه ششم شهریورماه با کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خبر داد گفت: همانند مرحله اول واکسیناسیون در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه انجام می‌شود.

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده به سایر بخش هایی که دز اول واکسن را در این مرکز دریافت کرده اند نیز فراخوان داده می‌شود.

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطر نشان کرد روز پنجشنبه و جمعه واکسیناسیون انجام نمی‌شود.

گفتنی است در مرحله اول واکسیناسیون بیش از ۱۴ هزار نفر از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه طی ۱۰ روز واکسینه شدند.

به گزارش ایرنا، طرح واکسیناسیون افراد پرخطر از جمله کارمندان شهرداری تهران در حال انجام است.

در این طرح رانندگان تاکسی، اتوبوس و راهبران قطارهای مترو و همچنین پاکبان و بسیاری از کارمندان شهرداری تهران بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha