اظهارات گزارشگر بازی تیم‌های فوتبال بیرجند و ماهشهر در دست پیگیری است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در پاسخ به خواسته مردمی، موضوع حرکت غیراخلاقی گزارشگر بازی تیم‌های فوتبال پیام وحدت بیرجند و خلیج فارس بندر ماهشهر در لیگ دسته سه در حال پیگیری است.

حسن عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار که به میزبانی تیم خلیج فارس بندر ماهشهر برگزار شد، گزارشگر بازی ادبیات نامناسبی را هم در گزارش بازی و هم در مورد سابقه و پیشینه خراسان و بیرجند به کار برد که موجب رنجش مردم خراسان جنوبی شد و صحت هم ندارد چرا که فوتبال خراسان جنوبی پیشینه خوبی دارد.

وی بیان کرد: اهالی ورزش‌دوست خراسان جنوبی این موضوع را اهانت تلقی کردند و در پاسخ به خواسته مردمی این موضوع را از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پیگیری کردم که از طرف این اداره کل موضوع در حال پیگیری است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: هر حقی از فوتبال خراسان جنوبی به واسطه تخطی فرد یا افرادی ضایع شود ما وظیفه پیگیری آن را داریم و تا رسیدن به نتیجه لازم، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ششم شهریور ماه جاری تیم فوتبال پیام وحدت بیرجند میزبان تیم خلیج فارس بندر ماهشهر است اضافه کرد: این دیدار حساس است و نماینده خراسان جنوبی اگر این بازی را ببرد، به لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور صعود می‌کند که اتفاق کم‌نظیری است.

عزیزی افزود: وقتی تیم دسته سه استان هم در لیگ مطرح بود، حمایت زیادی کردیم و مجموع کمک ما به هیات فوتبال برای لیگ فوتبال ۲۵۰ میلیون تومان کمک نقدی بوده علاوه بر اینکه کمک‌های زیادی در ایاب و ذهاب تیم داشتیم.

تیم پیام وحدت بیرجند در پلی آف لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور ۳۱ مرداد به مصاف تیم خلیج فارس بندر ماهشهر رفت که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

فیلم کوتاهی از این بازی که در آن گزارشگر از پیشینه خراسان می‌گوید در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌های اعتراضی مردم خراسان جنوبی را به دنبال داشته است.

بازی برگشت ۲ تیم ششم شهریور ماه جاری در بیرجند برگزار خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha