۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84448239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان در پیامی هفتە دولت و روز کارمند را به تمام دولتمردان و کارکنان دستگاههای اجرایی در استان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در پیام روز چهارشنبه بهمن مرادنیا آمده است:"فرا رسیدن هفتە دولت  فرصتی است برای  ارزیابی عملکردها و تجلیل از کسانی کە با الگو قرار دادن شخصیت های بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر راە خدمت بە خلق را پیش گرفتە و در راە سربلندی کشور عزیزمان و برای ارتقای سیستم اداری و کارآمدی بیشتر آن تلاش می کنند.

همە دولت ها از بدو انقلاب تاکنون بە فراخور توان، اعتبارات و امکانات موجود برای اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی و ایجاد رضایتمندی در مردم کە صاحبان اصلی کشور هستند قدم برداشتە اند و با در نظر گرفتن همە محدودیت ها و تحریم هایی کە کم و بیش توسط دشمنان بر مردم، نظام و کشور از آغاز انقلاب تاکنون اعمال شدە کارهای بسیار بزرگی را بە سرانجام رساندە اند.

لازم است همە مدیران و کارمندان شاغل در ادارات و سازمانهای دولتی با الگو قرار دادن منش و روش شهیدان رجایی و باهنر در جهت کارآمدی بیشتر نظام اداری قدم برداشته و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات کشور تلاش دو چندان را سرلوحە اقدامات خود قرار دهند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرە شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای عزیز میهمن اسلامی، فرارسیدن هفتە دولت و روز کارمند را تبریک عرض می نمایم و امیدوارم حضرت حق، توفیق خدمتگزاری بیشتر  بە مردم و کشور بر همگان و خصوصا کارمندان زحمتکش و خدوم در دستگاه ها و سازمانها دولتی را عرضە بدارد."

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha