رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلی ایثارگری و جان‌فشانی در جامعه هستند

سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجلی ایثارگری و جان‌فشانی در جامعه هستند و باید همواره قدردان مجاهدت‌های بی‌دریغ آنان باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان اظهار داشت: رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس، تجلی‌های واقعی ایثارگری، مجاهدت و جان‌فشانی در جامعه هستند، بنابراین باید به آنها افتخار کرده و دنباله‌رو رفتار و منش آنان بود.

وی رزمندگان و شهدا را نمادهایی از ایثارگری شهیدان دشت کربلا در دنیای کنونی دانست و اضافه کرد: آنان دنباله‌رو فرزندان حضرت ابوالفضل هستند و با جان‌فشانی خود نشان دادند، لحظه‌ای از حفظ ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آیند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار تجلیل از رزمندگان و توجه به رفع مشکلات آنان شد و افزود: نسل جوان نیز باید از روحیه ایثارگری آنان الگو بگیرند و برای اعتلای ارزش‌های انقلاب و حفظ کشور، از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان هم در این جلسه گفت: این استان در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس از استان‌های دیگر عقب است و باید در این زمینه با جدیت بیشتری کار کرد.
بهرام نصراللهی‌زاده با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد این پروژه در استان برآورد شده است، افزود: در صورت انجام مناقصه توسط بنیاد حفط آثار، کل هزینه ساخت پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان را تامین خواهد کرد، ضمن اینکه تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha