۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84445882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد کردستان آماده دریافت کمک‌های مردمی طرح احسان حسینی است

سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در استان در ماه‌های محرم و صفر گفت: این نهاد آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم استان در قالب این طرح است.

سید علی موسوی جم روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام محرم و صفر اجرای طرح اطعام و احسان حسینی با بهره گیری از توان خیرین در راستای کمک به خانواده های نیازمند است.

وی با بیان اینکه این طرح از اول ماه محرم در استان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: طرح اطعام نیازمندان در ایام محرم از طریق طبخ و تهیه غذای گرم و احسان حسینی نیز از طریق توزیع بسته‌های غذایی به صورت جیره خشک در سطح استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار داشت: این نهاد آمادگی دریافت هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی به صورت بسته‌های غذایی در قالب این طرح  و توزیع آن در بین مددجویان و خانواده های نیازمند را دارد.

موسوی جم یادآور شد: خیران می توانند از طریق ارتباط با تمام دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳  و یا شماره گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک های خود به نیازمندان اقدام کنند.

کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کردستان همزمان با نخستین روز ماه محرم از طریق آشپزخانه‌های این نهاد نسبت به طبخ غذای گرم نیازمندان اقدام کرده است.

در حال حاضر بیش از ۷۳ هزار خانوار درقالب ۱۵۲ هزار نفر از مردم استان کردستان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha