۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84445732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۱۲۸ پروژه بنیاد مسکن هفته دولت در گیلان

رشت - ایرنا- همزمان با هفته دولت ۱۲۸ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۳۶۰  میلیارد ریال در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،این پروژه ها را شامل ۲۰ پروژه اجرای طرح هادی، ۱۰۲ پروژه تهیه و بازنگری طرح هادی، اهدای بیش از پنج هزار و ۳۰۰ برگ سند مالکیت، واگذاری ۲۲ قطعه زمین در حوزه عمران روستایی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: به اهتمام  تمامی دستگاههای دولتی، در سال تولید،  پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با افتتاح  و راه اندازی این  پروژه ها در روستا و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر،  پنج هزار نفر از مزایای آن بهره مند می شوند. 
اکبرزاده با اشاره به افزایش سقف تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به یک میلیارد ریال نیز افزود:  طی هفته دولت ۶ هزار و ۱۲۸  واحد مسکونی بهره مند از این تسهیلات به بهره برداری خواهد رسید.
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان طرح مسکن مهر را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن عنوان و بیان کرد : در ۵ شهر استان تعداد ۵۱ واحد مسکن مهر ۲ طرح خود مالک و ۹۹ ساله افتتاح می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به فعالیت دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) گفت: در این مدت برای ۴۶ خانوار برای ساخت و یا تعمیر و تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی و کمک به رهن و اجاره مسکن افراد محروم و نیازمند ۲ هزار و ۷۶۰ میلیون ریال از کمک های بلاعوض حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) پرداخت شد.

و ی ادامه داد: همچنین ۲ هزار و ۹۳۸ میلیون ریال توسط افراد خیر و نیکوکار به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) واریز شد. 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  گیلان اظهار داشت: انجمن خیران مسکن ساز گیلان فاز ۳ پروژه ۶۲۷ واحدی حضرت ثامن الائمه (ع) رشت را با ۱۸۶ واحد مسکونی به اتمام رسانده و  به متقاضیان واجد شرایط تحویل دادند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان اظهار داشت:  کار ساخت این پروژه با احداث ۶۲۷ واحد در قالب ۳ فاز به منظور تامین مسکن محرومان به طور کامل  به پایان رسیده است؛  ضمن اینکه انجمن خیران مسکن ساز استان در حال برنامه ریزی برای اخذ زمین و شروع یک پروژه جدید جهت تامین سرپناه جامعه هدف خود (محرومان) می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha