۲ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84445557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فعال سیاسی: با رای اعتماد به کابینه کشور از بن بست‌ها خارج می‌شود

رشت - ایرنا - عضو حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد گفت: با رای اعتماد مجلس به کابینه دولت سیزدهم، کشور از بن بست سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی خارج شده و از این وضعیت موجود نجات می یابد.

به گزارش ایرنا ، یونس سیف‌زاد سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رئیس جمهوری با درایت ، علم و آگاهی و استفاده از نظرات مشاوران افرادی را انتخاب و به مجلس معرفی کرده که از جوان تا میانسال افرادی مطلع هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه جدید که شعار مبارزه با فساد را اولویت خود قرار داده اند، گره های مردم گشوده شود و جلوی فساد در بخش های مختلف از جمله اجتماعی گرفته شود.

این عضو حزب موتلفه اسلامی در گیلان عملگرایی را لازمه بازگشت اعتماد مردم دانست و تاکید کرد : مردم باید نتیجه کار و عمل را مشاهده کنند ؛ درحال حاضر هیچ کس نمی تواند قضاوت چندانی داشته باشد. اعتماد مردم تا سطح قابل توجه ای به مسئولان اجرایی کاهش یافته است؛ لذا نتیجه عملکرد وزرا نشان خواهد داد که میزان اعتماد مردم به این دولت تا چه اندازه خواهد بود .

سیف زاده خاطرنشان کرد: رضایت مردم از عملکرد رئیسی در قوه قضاییه آنها را پای صندوق های رای کشاند و وقتی که این وزراء پیشنهادی رای اعتماد گرفتند باید دید آیا کارآیی لازم را دارند یا خیر؟ و اینکه آیا می توانند کشور را از بیکاری و تورم اقتصادی نجات دهند؟

وی ادامه داد: مردم منتظرند و اینگونه که در جامعه مشاهده می شود انتظاری که از این دولت دارند اگر خدای نکرده برآورده نشود ما ضربه خواهیم خورد بطوریکه برخواستن از این ضربه دشوار خواهد بود.

عضو شورای اعتلاف نیرویهای انقلاب گیلاندر انزلی گفت: وزراء و نمایندگان مجلس باید این همراهی را با دولت جدید داشته باشند تا بار سنگینی مشکلات که بر دوش رئیس جمهور است به سرمنزل مقصود برسد تا شاهد بازگشت اعتماد مردم به دولت مردان باشیم.

سیف زاده تصریح کرد: امید است کابینه جدید با مردم رفتاری صادقانه داشته باشد زیرا مردم از ناکارآمدی و وجود فساد به خصوصدر بخش های اقتصادی خسته شده اند. 

وی گفت: در دولت سیزدهم باید جلوی تورم ، گرانی و سهم خواهی ها گرفته شود و این اقدام باید توسط رئیس جمهور و وزراء صورت بگیرد و گره از زندگی مردم را باز شود.

وزرای پیشنهادی از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری در مجلس حاضرشده اند و برای کسب رای اعتماد مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ و برنامه های خود را ارایه می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha