یک نماینده مجلس: عدالت‌محوری اولویت دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت است

ارومیه- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری عدالت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اولویت دکتر عین اللهی وزیر پیشنهادی است که با توجه به سوابق وی می توان در این خصوص، امیدواری زیادی داشت.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوابق علمی بالایی برخوردار بوده و در جنگ تحمیلی نیز حضوری فعال داشته است.

وی اضافه کرد: دکتر عین اللهی هم در نظارت به امور پزشکی و همچنین از نظر تخصص لازم و فعالیت های فرهنگی در دانشگاه، از سابقه شایسته ای برخوردار است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی وزرات بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی در امور پزشکی، فردی شناخته شده و مطرح بوده و علاوه بر آن، برای مبارزه با ویروس کرونا، براساس سیاست هایی که تعریف کرده بنا را بر بهره گیری از نیروهای انقلابی و متخصص گذاشته است.

حجت الاسلام ذاکر گفت: دکتر عین اللهی تقسیم عادلانه تجهیزات پزشکی در سطح کشور و بین استان‌ها را اولویت خود قرار داده و سعی دارد پس از تصدی وزارت بهداشت و درمان، به طور مساوی تجهیزات پزشکی را در کشور تقسیم کند.

 رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی اظهارداشت: دکتر عین اللهی وزیر پیشنهادی آیت الله رئیسی همچنین بیمارستان سازی در نقاط مختلف کشور را از برنامه های مهم خود قرار داده است.

وی‌ افزود: رسیدگی به کارکنان و استخدام نیروهای جدید، حفظ حقوق بیماران، حفظ کرامت مراجعان و جایگاه مردم از سیاست ها و برنامه های دیگر دکتر عین اللهی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با ویروس کرونا، تامین داروهای نایاب و همچنین‌ ملزومات بهداشتی درمانی در راستای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم‌ است.

وی افزود: امید می رود نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  رای بالایی بدهد تا بتواند با حضور در وزرات بهداشت برنامه های خود را عملی کند.

به گزارش ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی درسال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمد؛ او سال ۱۳۶۲ بعد ازاتمام دوره پزشکی عمومی از دانشگاه اصفهان در بهداشت و درمان جنگ فعالیت می کرد.

بهرام عین اللهی فوق تخصص قرنیه چشم از دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی بوده و متخصص چشم پزشکی و استاد دانشگاه علوم پزشکی و عضوهیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

عین اللهی، همچنین از سال ۱۳۹۳ ریاست بخش چشم بیمارستان دکتر لبافی نژاد را به عهده دارد.

وزیر پیشنهادی بهداشت دولت آیت الله رییسی اصالتا اهل شهر سراب در آذربایجان شرقی است.

روز شنبه ۳۰ مرداد ماه جاری رییس جمهوری با حضور در مجلس ضمن سخنرانی به دفاع‌ از وزرای پیشنهادی خود پرداخت.

وزرای پیشنهادی از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری در مجلس حاضرشده و جهت کسب رای اعتماد مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ داده و برنامه های خود را ارایه می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha