واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین آغاز شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: واکسیناسیون کرونایی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین از ۳۰ مرداد آغاز شد.

«حسن خوانساریان» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر، یک هزار و ۸۰۰ راننده تاکسی و ۷۰ راننده اتوبوس زیر نظر مستقیم شهرداری و سازمان حمل بار و مسافر ورامین مشغول به فعالیت هستند و حدود ۵۰۰ نفر نیز در حوزه سرویس مدارس زیر نظر این سازمان به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

وی گفت: از روز گذشته و با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد کرونا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین عملیات واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی علیه بیماری کرونا در دُز اول آغاز شد و تاکنون حدود ۹۰۰ نفر از این افراد، واکسن دریافت کردند.

خوانساریان افزود: با توجه به این که وضعیت بازگشایی مدارس تا کنون مشخص نشده، در حال ثبت نام از رانندگان سرویس مدارس هستیم تا پس از تکمیل مدارک، واکسیناسیون این افراد نیز آغاز شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

واکسیناسیون رانندگان تاکسی شریف آباد علیه کرونا آغاز شد
سرپرست شهرداری شریف‌آباد پاکدشت نیز از واکسیناسیون ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی درون شهری علیه ویروس کرونا در این شهر خبر داد.

«مسیب نعمت پور» به ایرنا گفت: از روز گذشته و در راستای حفظ سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و با همکاری شبکه بهداشت و شهرداری شریف‌آباد، تاکسیرانان زیر نظر شهرداری در مقابل کرونا واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه برخی از رانندگان تاکسی به دلیل شرایط سنی در فراخوان عمومی وزارت بهداشت واکسن دریافت کردند، اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون برای رانندگانی که مشمول این فراخوان نبودند در حال اجرا است و این افراد با ارسال پیامک، به مرکز تجمیعی فراخوانده می‌شوند.

نعمت پور افزود: در حال حاضر در شریف‌آباد ۲۰۰ دستگاه تاکسی پروانه فعالیت داشته و در ۱۲ خط مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا واکسیناسیون پاکبانان شهرداری به صورت کامل انجام شده است و ۵۵ پاکبان نیز دز دوم واکسن علیه کروناویروس را دریافت کردند.

شهرستان پاکدشت با سه شهر شریف آباد، پاکدشت و فرون‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha