۵۸ هزار نفر از خدمات طرح «نذر سلامت۲» هلال احمر سمنان بهره‌مند شدند

سمنان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: بیش از ۵۸ هزار نفر از عزاداران حسینی استان در دهه اول محرم از خدمات و توصیه های بهداشتی جوانان و داوطلبان هلال احمر در طرح نذر سلامت ۲ همراه با خادمان حسینی هلال بهره‌مند شدند.

به گزارش ایرنا، مظفر محمدخانی شامگاه شنبه با اشاره به فعالیت ۲۰۲ تیم‌ در طرح نذر سلامت ۲ همراه با خادمان حسینی هلال در استان سمنان اظهار داشت: ۵۳۱ نفر شامل ۲۵۷ زن و ۲۷۴ مرد از اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در دهه اول ماه محرم در طرح نذر سلامت ۲ مشارکت کردند.

وی افزود: اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در دهه اول محرم با حضور در ۱۹۵ هیات مذهبی در اجرای صحیح دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا مشارکت فعال داشتند.

محمدخانی گفت: جوانان و داوطلبان هلال احمر  در این طرح به تذکر لسانی، نشانه گذاری برای تعیین فاصله استقرار عزاداران، توزیع ماسک، تب‌سنجی عزاداران، همکاری در ضدعفونی کردن محل برگزاری مراسم عزاداران اقدام  کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: در اجرای طرح ملی نذر سلامت ۲ همراه با خادمان حسینی هلال بیش از ۵۸ هزار و ۸۶۰  نفر از خدمات تیم های مذکور خدمات دریافت کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha